Image Hosted by ImageShack.us
vratila se ja=) - LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS........... - Blog.hr

LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS...........

nedjelja, 05.08.2007.

vratila se ja=)





evo napokon smo se ja i vana vratilethumbupnjoj je bilo dosadno a meni i nije bas bilo nesto strasno dosadnothumbupthumbupbilo mio je zabavno kad smo zamisljale neke decke kako plesuroflroflhaha bas stravaroflrofli bilo mi je fora kad je izmislila pricucerekhehe zna ona kojukisskisshihi bas stravasmijehbilo je fora kad smo pjevale bratz karaokeroflhahaha joj kako lijepo pjevamo joj joj....namcornamcora bilo je strava!!!!!.....igrale smo the sims2 i bas mozes napravit lika da lici na nekog ja sam napravila lika i zaljubila se u njegacerekcerekhehe i ful lici na znate koganaughtynaughtycerekcerekjoj...hahahahhaaroflroflroflbas stravathumbupthumbupjucer sam upoznala jos jedan dio obiteljithumbupthumbupi ova moja sestricna...pricamo mi i ja dodjem na temo emo decki....smijeh...njoj je ful cudno kako ih ovdje bas i nema i kako su meni oni strava hehenamcorsmijehi saznala sam puno o njima ona ih i zna nekolikothumbupblago joj se ja bi voljela upoznat emo decka...zvuci blesavo ali su mi fora,slatki,posebni!!thumbupi saznala sam zasto se neki decki medjusobno ljubenaughtynaughtyhehe zato sto su uglavnom bisexualci!smijeh.....fora.....ah.....sta da kazem....namcornamcore da kako sam se vratila osjecam se ful umornonamcor sad cu opet moc ic rolat sa snjezanom i ic vanthumbupthumbup.....vana mi ide u tribunjnononoa meni se nedanamcornamcornamcorcijela zbrka!!!!!!!eekeek.....jojnoludnamcor.......sinoc sam sanjala jaaako tuzan sanmadmadheadbangheadbangpuknucupuknucujos sam u komiheadbang.....pricala bi ga ali sto posto vas ne zanima......ajde ljudiwavewaveja vas pozdravljam i saljem pusu...nekima posebno saljem pusu zna se komenaughtynaughtynaughtycerekcerekkisskisssmijehsmijehajde bye bye

wavewave

vasa helenaburninmad

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket



- 13:30 - his (115) - infernal - majesty
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.