< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis ovoga mjesta

Mješavina mojih i tuđih misli, spojenih u savršeno neskladnu cjelinu.

Linkovlje

teica
moj simon
zbunjena
freaky girl 14
christiane
glupača
lilly
greenmarthy
vampireheart5
immortal
gothic world
delia
valoandfilth
luchas
Dai
Pobacaj Razuma
Mirna
Miki
Bloody Ana
love4dogs
Liquid Vamp
Rina ilitiga Filigranski plocnici
TANGICA!!!

Tko sam ja?

Ja sam malo zlo, sve u svemu mirna duša koja svojim kratkovidnim očima gleda oko sebe i komentira svijet.
Rođena u stranoj zemlji, ne tako daleko od naše. Slušam čudne frekvencije koje nisu bašsvima podnošljive i
oblačim se kako želim. Pišem ovaj blog svjesna da pisanje i ja ne idemo skupa, no to je ipak samo za moj gušt.
Ne zanimaju me komentari tipa: "kul blogich swrati do mene!" Dobrica sam i ne mislim se svađati s ljudima koju su došlji ovdje pljuvati po meni.
Poželite li me u kojem slučaju kontaktirati, evo vam moj msn/mail: ibanez-sz@hotmail.com

Slike

Dolaze kasnije

ponedjeljak, 29.10.2007.

I... napokon malo volje u meni... za post? svakako...

Prvo bih zapocela sa dozom zahvala i nevjerojatne srece.
Zelim se zahvaliti jednom malom andelu bez krila, sto mi svaki dan cini posebnim, svjetliji...
Vjerojatno bih bez njega bila.... Hm... negdje duboko u vodama depresije i samosazaljenja...
Samo sam htjela reci-hvala ti sto si tu, sto mi zivot cinis ljepsim...
Nekako lakse disem od odredenog datuma...

I sad, poslije NEIZBJEZNOG dijela posta, kojeg sam vec jednom htjela napisati (ali mi se komp srusio, zapravo, samo je cudo sto i sad mogu uopce pisati) krecem na pravu temu, pravi nazovimo ga post.
U zadnje vrijemo po gradu, na kavi, SVUDA susrecem zacudene poglede sugradana. Bilo bi relativno OK da ti pogledi ostaju SAMO zacudeni... No oni sve vise postaju puni gnusanja, pogledi sa ocigledno losim zeljama...
Sto se desava? Zar smo svi tako prepuni mrznje? Svi zelimo ubiti one koji se ne drze normale? Ma strasno, za ne povjerovati...
Svakodnevno me ljudi gledaju kao kakvu spodobu, proglasavaju vjesticom nasred ulice, recimo da mi je dosta. Da ne spomenem i to da redovito "mladi ljudi" moraju redovito trpiti verbalno a i fizicko nasilje gnjevnih penzionera koji silom zele svoje mjesto u tramvaju. Naravno, smatram da se treba dici osobi starije dobi ako se bas vidi da ne moze lako stajati, ali ako vam dode zena u 45-toj a vi ste na stakama jer ste si unistili koljeno a na rukama vam, se vec stvaraju rane od staka (a i uz sve to nosite gitaru na ledima koja nije bas najprakticniji teret)i ta doticna zena vam kaze mrs mala ima ovdje i starijih....
Tko ce se onda kome dizati? Tko ce koga gledati kao spodobu? I naposlijetku, tko je tu uopce spodoba?

- 14:44 - Komentari (32) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.