hellosunshine.blog.hr

13.04.2005., srijeda

HELLO!!

Nije me bilo par dana ali u prvom postu sam napisala da će to bit česta situacija.
Inače, dogodile su se dvije stvari...

1)U nedjelju kad su mi se starci vratili s posla, moja stara je na neku foru našla mrtvu pticu u krevetu.ODVRATNO!!!Nisam mogla vjerovat,od kud mrtva ptica u krevetu mojih staraca!
Postoji mogućnost da ju je tam stavila Kala(moj cucak) al ju nije imala od kud donjet.Al to je fakat odurno...

2)Kod nas u školi se dogodila mala provala o kojoj baš neću(i ne smijem)pisat jer nebi bilo zgodno da se o tom još priča.Sam ću reć da su osobe koje su to napravile jako dobro prošle.Nadam se sam da se neće ljutit jer sam to tu spomenula.sorry,guys!

Kaj se tiče prošlog posta:kad sam išla u "M" s Irinom,Luciferom i ona dva tipa nisam napisala da mi se sviđa jedan od ta dva tipa.ima zelene oči i crnu kosu...al mislim da me jedva primjetio.
Možda će ovo zvučat blesavo ali ja hoću dečka!:( A kad smo kod veza, hoću reć hani(ak ovo čita)da prekine sa svojim dečkom prije nego što on prekine s njom za kojeg se također nadam da će ovo pročitat jer ju previše maltretira(psihički,mislim) a kad se sljedeći put u školi rasplače ošamarit ću ju jer mi ide na kurac kaj se tolko plače zbog njega.Hana, ozbiljno to mislim!sama si si kriva kaj ti on radi to kaj radi i kaj se ti plačeš zbog toga,a ak nečeš rješit problem na jedini mogući način onda trpi!
E,da...Ante, daj se pokreni!:)


pusa,love ya!

Ninačka
- 21:33 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

različite stvari, situacije...ma sve i svašta!

Linkovi

VOLIM:

Blogere
Blogiće
Yamahicu
Stevicu
Teutu
Ninu
Irinu
Moranu
čokoladu
sladoled
filmove
ples
internet
i još puuuno toga...

NE VOLIM:

laži
većinu meksičkih sapunica
ajvar
curu koja me pitala:zašto ti na majci piše I HATE SPORT?
gazirano
Britney Spears
i još puuno toga...