hell of a life

Image Hosted by ImageShack.us

29.03.2010., ponedjeljak

Svake godine održava se slavlje, meni u čast. U to vrijeme mnogi kupuju poklone, na radiju i TV se vrte mnoge reklame i u svim dijelovima svijeta ljudi se pripremaju za ovaj dan. Zbilja je lijepo znati da, barem jednom godišnje, neki misle na mene. Kao što je poznato, proslava mog rođendana počela je prije mnogo, mnogo godina. U početku se činilo da ljudi razumiju i da su zahvalni za sve što sam učinio za njih, ali u zadnje vrijeme kao da se pomalo izgubio pravi razlog za slavlje. Obitelji i prijatelji se okupe i uživaju, ali mnogi i ne znaju pravi razlog za proslavu.

Sjećam se da je prošle godine bile velika fešta meni u čast. Stol je bio krcat raznim ukusnim jelima, slatkim kolačima i zamamnim pićima. Dekoracija je bila sjajna i bilo je puno, puno predivnih umotanih poklona. Ali znaš što? - Čini mi se da ja nisam bio pozvan...

Bio sam zbunjen, iako se činilo da sam bio počasni gost, oni se nisu sjetili da mi pošalju pozivnicu. Sve se spremalo za mene, a opet, kad je došao taj veliki dan mene su izostavili, čak su i zatvorili vrata preda mnom... A ja sam tako žudio da sjednim s njima za stol.

U stvari, to me i nije iznenadilo, jer su mi već i prijašnjih nekoliko godina zatvarali vrata. No, iako nisam bio pozvan, ja sam se im odlučio pridružiti, onako potiho, pa sam nenametljivo sjeo u kut. Svi su pili, neki se i ponapili, pričali su viceve i skupa se smijali. Očigledno im je bilo super! A onda je odjednom došao neki veliki debeljko s dugom bijelom bradom i sav obučen u crveno vikao je: "ho-ho-ho!" Meni se činilo da je bio pijan. Sjeo je na kauč, a sva su se djeca sjurila k njemu vičući: "Djed Mraz, Djed Mraz!" Kao da je proslava njemu u čast.

U ponoć su se svi počeli grliti. Ja sam ispružio svoje ruke u nadi da će netko i mene zagrliti, i znaš što - nitko mi nije prišao.

Odjednom su svi počeli dijeliti poklone. Otvarali su ih s velikim iščekivanjem. Kad su svi bili pootvarani, ja sam pogledao ima li, možda, koji i za mene. Kako bi se ti osjećao kad bi se na tvoj rođendan svi međusobno darivali, a na tebe bi zaboravili? Onda sam shvatio da ja uopće nisam poželjan na zabavi pa sam tiho otišao.

Iz godine u godinu to postaje i gore. Ljudi se sjećaju samo darova, zabave, pića i jela, malo tko se sjeti i mene. Ja bih želio da tebi ovaj Božić bude drukčiji. Želio bih da meni ovaj Božić dopustiš da uđem u tvoj život. Volio bih da ti u srce uđe istina da sam prije skoro dvije tisuće godina došao na ovaj svijet da dam svoj život upravo za tebe, na križu, da te spasim. Danas samo želim da to povjeruješ.

A želim ti još nešto reći. S obzirom da me mnogi nisu pozvali na njihovu zabavu, ja ću prirediti svoju vlastitu, veličanstvenu proslavu kakvu nitko nikada nije zamislio, nešto spektakularno. Još uvijek pripremam završne detalje.

Danas šaljem mnoge pozivnice, a ova je za tebe. Želim da znaš, ako želiš doći da ću ja pripremiti rezervaciju i za tebe, napisat ću tvoje ime sa zlatnim slovima u knjizi mojih gostiju.

Samo oni koji će biti zapisani na toj listi će moći ući. Oni koji se ne odazovu na pozivnicu bit će izostavljeni. Pripremi se, jer kad sve bude gotovo, i ti ćeš biti dio moje velike zabave.


Vidimo se uskoro, Isus

- 22:28 - What ever you say (1) - Nećeš valjda?? - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga:ovdje pišem sve i svašta, moje stavove, događaje, gluposti, nekad se i posvađam s nekim...
inf. koga zanima:
na blogu me ne zanimaju ljudi koji su došli napadati i vrijeđati, ne čitajte ovaj blog ako ste puni predrasuda. Ako vam se ne sviđa, dobro, ako ne, jebiga, nije svijet propao. Ne želim se svađati jer niste toga vrijedni (shvatite kako hoćete!)
Samo vam kažem: LOVE IT OR LEAVE IT!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MMysterious
AAppreciative
SSecretive
HHandsome
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi Blogova Koje Redovito Posjećujem Ili Su Mi Jako Dragi


lyrics - Celine Dion Lyrics


Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout




Counters
Counters
... ljudi je bilo na ovom blogu



~~~~~~~~~~~~~~~~~
PAŽNJA

Molim vas da mi u komentarima ne ostavljate gigantske crteže od slova ili slično. Možete mi napisat cijeli sastavak ukoliko je nešto smisleno ali nemojte mi crtat i pisat u stilu
P
O
Z
Z
...I tako to...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Me, Myself and I

Hello...wave
Ako vas zanima pokoja stvar o meni u sljedećim recima ćete saznati.... ponešto, možda malo više

Ime: Maša
Prezime:...
Razred: 3.
Škola: yeah, right

That would be me!...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



O obitelji neću puno jer mi ih je dosta i doma. Dakle moju užu obitelj čine mama, tata i tri buraza koji su mlađi od mene.bang

Slušam razno (OSIM CAJKA I TECHNA NARAVNO!!!) a najdraži bend mi je grupa finskih Bogova dead
THE RASMUS cerek

ali da preciziram o tome što slušam...:

The Rasmus
HIM
My Chemical Romance
The Kelly Family
Michael Jackson
Disturbed
Red Hot Chilli Peppers
Panic! At The Disco
Iron Maiden
Khan
Evanescence
Nightwish
Ayllah
The All American Rejects
The Academy Is...
Fall Out Boy
Bullet For My Valentine
The Used
Guns n' Roses
Maroon 5
Connect

Volim: obitelj, svoje frendice i frendove, jednog malog, praksu, glazbu, ruže, Hajduk, Plavi Walter, praznike, svoj blog, crnu boju, izlaske na Ribnjak, zagrljaje, koncerte, divljanje, čokoladu, more, svoj razred, engleski, avenue mall, lunapark, internet (msn... ), čitati (fanatik), ljenčariti, gledat tv, filmove (komedije), zajebanciju, glumiti, ukrašavati/šarati zidove svoje sobe (posteri, grafiticerek), beskrajno brbljanje preko telefona, kave s frendicama, ijošstvarikojihsenemogusadasjetiti smijeh

Ne volim: laži, političke seratore, Dinamo, loše ocjene, plakati, ponekad sebe, neuzvračenu ljubav, kad nemam para na mobu, svađe u obitelji i među prijateljima, bezobraznost, predrasude, rasizam, homofobiju, netoleranciju, alkohol, pijanstvo, šminkiče, bahatost...

Naj boja: crna, crvena, ljubičasta, maslinasto zelna

Naj knjige:POTTER, ponos i predrasude, lovac u žitu, serijal fear street, sumrak saga (iako je to najlošje napisana knjiga ikad)...

Naj filmovi:naravno od neponovljivih JOHNNYJA DEPPA, JIMA CARREYA I JACKIE CHANA, music and lyrics, robin hood: man in tights (ugl volim mel brooksove stvari), hot chicks i mamma mia (prejeben film!!!)



Neostvarena želja: kontrola vremena: stvarno bi bilo super kada bih prema potrebi ili želji mogla vrijeme zaustaviti, usporiti, ubrzati i vratiti


Izjave/najčešče korištene riječi: jebote, kaj, fensi, šmensi, d'oh, ne, sonja, mama, makni se s kompa, mrzim školu, did not!! i sve moguće kombinacije engleskog, često i eng/cro mix, KAK JE SLADAK!!!, obožavam ga, pizdek (cerek), micek




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws