hell of a life

Image Hosted by ImageShack.us

22.10.2007., ponedjeljak

130 RAZLOGA ZAŠTO TE VOLIM, SONJA smijeh

I evo, moj drito 50. post posvečen je mojoj Sonjici

kizza


1. zato što si mi najbolja prijateljica-ikad!

2. zato što me voliš zbog toga što ja JESAM a ne zbog toga što ja IMAM

3. zato što obožavam tvoju facu kad se duriš (-.-)

4. zato što ti mali prst na ruci uvijek strši

5. zato što te bezuspiješno pokušavam odviknut od grizenja noktiju

6. zato što me tvoj pas ne voli

7. zato što te stalno slijedim kad hodaš po svom stanu

8. zato što tvoja stara stalno zbog nečeg prigovara kad sam ja kod tebe

9. zato što imaš The Rasmus majcu koju mi ne želiš posuditi

10.
zato što si ti moja mala plavuša

11. zato što si jaaaako pametna iako si plava

12. zato što ćeš se udati za Tina

13. zato jer me pobjeđuješ u Trivial Pursuitu

14. zato što imaš 4 para starki

15. zato što smo prošli uspone i padove zajedno

16. zato što znamo što druga misli

17. zato što smo išle zajedno u plesnu

18. jer zajedno nismo podnosile Tenu

19. jer si ti jedina osoba koja zna sve o meni, sve

20. zato što sam samo tebi smijela reći za Frana
prije nego su saznala moja brača

21. zato jer si bila tamo kad sam te trebala

22. zato što znam da ćeš me saslušati

23. jer nemaš predrasuda

24. jer mi uvijek sve govoriš

25. jer si se naviknula na leče prije 5 godina

26. jer hiperventiliraš kad Paško prođe kraj tebe

27. jer smo mi jedine ostale skupa iz LSMS-a i
SMSM-a

28. jer me mučiš kad se radi o slashy pričama (ne želiš reći o čem se radi)

29. zato što si mi poklonila remen sa zakovicama

30. zato što si mi dala diplomu za Pravu Facu

31. zato što mi je to bio najbolji rođendan ikad

32. zato jer ne želiš da naš Bittersweet stavim na Yuotube

33. jer voliš slični tip dečkiju

34. jer si mi ti izvor glazbe koju slušam

35. jer sam sve cd-e dobila od tebe

36. jer smo htjele na koncerte od Rasmusa

37. jer su naše stare loša kombinacija

38. pa zbog njih nismo smijele ići

39. jer smo se rolale zajedno

40. i vidjele Falatičin spektakularan pad

41. jer se toga uvijek sjetim kad idem k tebi

42. jer mi je uvijek lakše riješiti problem kad znam da
imam tebe

43. jer me pomisao na tvoju smrt baca u depru

44. jer želim da tjedan ima bar dvije subote da imamo
više vremena za druženje

45. zato što sam na okladi s Falaticom dobila tvoj MP3

46. zato što se valjam od smijeha kad gledam moj rođendan na dvd-u

47. zato što je moj Live Letters kod tebe bio 2 mjeseca

48. zato što sam tebi dala NLTOG da ga gramatički ispraviš

49. zato što si ti moja slashy mummy

50. zato što si podnosila sve moje faze

51. zato što još čuvam onu tvoju poruku i još uvijek joj se smijem

52. jer sam bila s tobom na moru

53. jer si me podnosila kad sam cendrala za Basarićem

54. zato što si bila uz mene kad sam pizdila zbog Luke M.

55. zato što su tvoja riješenja najlogičnija

56. zato kaj kužiš kaj hoću reći čak i kad to ja ne znam

57. zato što sam te izluđivala sa onom Rihanninom pjesmom

58. zato što ne dozvoljavam da dođeš u moju sobu kad je neuredna

59. zato što nam je Bojan odvratan

60. jer sve frustracije koje skupim preko tjedna odu kad sam s tobom

61. jer imaš fotić koj je obilježio sve perverzije s Nove

62. jer si sjebala onu Nokiu

63. jer imaš Finsko ime

64. zato što znam tvoje reakcije

65. zato što ti znaš moje reakcije

66. zato što mi pušeš na uho kad razgovaramo preko MSN-a

67. zato što pokušavaš uvjeriti Andru da ne bude kreten

68. zato što si uvjerena da te nitko ne želi upoznat

69. iako to nije istina

70. zato što si pogledala gotovo sve J.D. filmove

71. zato što obje obožavamo Harry Pottera

72. zato što skoro svaki HP film prvi put gledam s tobom

73. zato što, kao i ja, želiš u Finsku

74. zato što želimo s Kate-ženom otič na njihov koncert i otič ih upoznat

75. zato što smo bile skupa u Runi

76. i zato što si rekla da ti se sviđa Runa

77. zato što smo se u plesnoj pretvarale da se
svađamo

78. zato jer već duže vrijeme planiramo otići i posjetiti profesora

79. zato što mi se nekad čini da smo mentalno povezane

80. zato što je tvoj blog super

81. volim tvoj stil pisanja

82. volim kad poludiš na SOSA

83. zato što imaš običaj pisati duuge poruke na MSN-u

84. zato što mislim da toga ima previše i neće mi sve stat

85. zato što nam se često događa da kažemo istu stvar u isto vrijeme

86. zato što te pokušavam nagovorit na rolanje do Zg-a

87. zato što si bila ovisna o Kinder-Pinguiu

88. zato što si stalno gladna u zadnje vrijeme

89. zato što stalno hoćeš Snickers

90. zato što imaš ljudizam

91. zato što me nisi htjela pogledat kad sam se ošišala

92. zato što vrtiš očima svaki put kad spomenem Mesarića

93. zato što si rekla da želiš da se iz Indije vratim živa i zdrava

94. zato što se tebi ne bojim biti iskrena

95. zato što me tvoja mama i baka uvijek nude hranom

96. zato što si ti Aki's Fainter

97. zato što su ti prijatelji na prvom mjestu

98. i znam da bi sve dala za prijatelja

99. zato što me ne iskorištavaš

100. zato što ne znam što bih bez tebe

101. zato što si odgovorna

102. zato što si mi pomagala u kemiji

103. vjerovala ili ne pomoglo mi je to pokazivanje

104. zato što smo nekad imale zajedno vjeronauk

105. zato što smo imale krizmu skupa

106. zato kaj si me proglasila ludom kad sam u subotu rekla da u nedjelju idemo a Apocaliptycu

107. zato što sam htjela da mi budeš kuma

108. zato što me nisi iscipelarila nakon noći anticelulitnog sustava

109. zato što idemo skoro svugdje van skupa

110. zato što bi ovo trebao biti zadnji razlog a zapravo nije

111. zato što me uvijek savjetuješ

112. jako si kvalitetna osoba

113. imaš puno dobrih osobina

114. iskrena si prijateljica

115. popuštaš na moja nagovaranja

116. sve dijelimo

117. volim te

118. obožavam te

119. sve bih dala za tebe

120. zbog tebe postajem ovisna o određenoj glazbi

121. jer su naša mišljenja uglavnom ista ili slična

122. jer te poznajem jako dobro i točno znam kako se osjećaš čim me pogledaš

123. jer sam ja tužna kad si ti tužna

124. jer bez tebe nije isto

125. zato što si jednostavno samo bila tamo i slušala me kad sam saznala za Frana

126. zato što mi nije neugodno plakati pred tobom

127. zato što znam da me razumiješ

128. zato što se ne žališ često

129. zato što sam s tobom potpuna

130. zato što mi je 110 bilo premalo

jer su to samo neki razlozi koji te čine prijateljicom koju volim najviše na svijetu cerek

- 19:49 - What ever you say (12) - Nećeš valjda?? - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga:ovdje pišem sve i svašta, moje stavove, događaje, gluposti, nekad se i posvađam s nekim...
inf. koga zanima:
na blogu me ne zanimaju ljudi koji su došli napadati i vrijeđati, ne čitajte ovaj blog ako ste puni predrasuda. Ako vam se ne sviđa, dobro, ako ne, jebiga, nije svijet propao. Ne želim se svađati jer niste toga vrijedni (shvatite kako hoćete!)
Samo vam kažem: LOVE IT OR LEAVE IT!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MMysterious
AAppreciative
SSecretive
HHandsome
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi Blogova Koje Redovito Posjećujem Ili Su Mi Jako Dragi


lyrics - Celine Dion Lyrics


Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout




Counters
Counters
... ljudi je bilo na ovom blogu



~~~~~~~~~~~~~~~~~
PAŽNJA

Molim vas da mi u komentarima ne ostavljate gigantske crteže od slova ili slično. Možete mi napisat cijeli sastavak ukoliko je nešto smisleno ali nemojte mi crtat i pisat u stilu
P
O
Z
Z
...I tako to...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Me, Myself and I

Hello...wave
Ako vas zanima pokoja stvar o meni u sljedećim recima ćete saznati.... ponešto, možda malo više

Ime: Maša
Prezime:...
Razred: 3.
Škola: yeah, right

That would be me!...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



O obitelji neću puno jer mi ih je dosta i doma. Dakle moju užu obitelj čine mama, tata i tri buraza koji su mlađi od mene.bang

Slušam razno (OSIM CAJKA I TECHNA NARAVNO!!!) a najdraži bend mi je grupa finskih Bogova dead
THE RASMUS cerek

ali da preciziram o tome što slušam...:

The Rasmus
HIM
My Chemical Romance
The Kelly Family
Michael Jackson
Disturbed
Red Hot Chilli Peppers
Panic! At The Disco
Iron Maiden
Khan
Evanescence
Nightwish
Ayllah
The All American Rejects
The Academy Is...
Fall Out Boy
Bullet For My Valentine
The Used
Guns n' Roses
Maroon 5
Connect

Volim: obitelj, svoje frendice i frendove, jednog malog, praksu, glazbu, ruže, Hajduk, Plavi Walter, praznike, svoj blog, crnu boju, izlaske na Ribnjak, zagrljaje, koncerte, divljanje, čokoladu, more, svoj razred, engleski, avenue mall, lunapark, internet (msn... ), čitati (fanatik), ljenčariti, gledat tv, filmove (komedije), zajebanciju, glumiti, ukrašavati/šarati zidove svoje sobe (posteri, grafiticerek), beskrajno brbljanje preko telefona, kave s frendicama, ijošstvarikojihsenemogusadasjetiti smijeh

Ne volim: laži, političke seratore, Dinamo, loše ocjene, plakati, ponekad sebe, neuzvračenu ljubav, kad nemam para na mobu, svađe u obitelji i među prijateljima, bezobraznost, predrasude, rasizam, homofobiju, netoleranciju, alkohol, pijanstvo, šminkiče, bahatost...

Naj boja: crna, crvena, ljubičasta, maslinasto zelna

Naj knjige:POTTER, ponos i predrasude, lovac u žitu, serijal fear street, sumrak saga (iako je to najlošje napisana knjiga ikad)...

Naj filmovi:naravno od neponovljivih JOHNNYJA DEPPA, JIMA CARREYA I JACKIE CHANA, music and lyrics, robin hood: man in tights (ugl volim mel brooksove stvari), hot chicks i mamma mia (prejeben film!!!)



Neostvarena želja: kontrola vremena: stvarno bi bilo super kada bih prema potrebi ili želji mogla vrijeme zaustaviti, usporiti, ubrzati i vratiti


Izjave/najčešče korištene riječi: jebote, kaj, fensi, šmensi, d'oh, ne, sonja, mama, makni se s kompa, mrzim školu, did not!! i sve moguće kombinacije engleskog, često i eng/cro mix, KAK JE SLADAK!!!, obožavam ga, pizdek (cerek), micek




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws