hell of a life

Image Hosted by ImageShack.us

17.05.2007., četvrtak

Štafeta bez dopuštenja rofl

Evo, budući da ja želim štafeticu a moja Sonjica se tako lijepo sjetila da je preda meni XD. Sonja dammit!!!
Dakle...ja ne mogu pisati o četvrtom jer ja ne idem u prekrasnu im IV. gimnaziju pa ću to samo izostavit a Sonja će mi za nagradu dati još jednu, četvrtu temicu...hehe *noty laugh*


1. Prijateljstvo ili ljubav?
2. Prijevara
3. Sitnice koje mogu uljepšati dan


1. Prijateljstvo ili ljubav?

Definitivno prijateljstvo. Zašto? Zato što je prijateljstvo dugotrajnije i iskrenije nego bilo koja veza. Od tuda proizlazi ono

True friends are hard to find
Harder to leave
And impossible to forget

Dečki dolaze, odlaze, ima ih na stotine ali samo jednom u životu imaš pravu prijateljicu. I samo je ona, jedna, jedina, unikatna, nezamijenjiva... khmsonjakhm smijeh
Dečku, na primjer, ne mogu govoriti koj mi je dečko sladak, niti mogu satima sjediti u kafiću i neumorno brbljati, niti sjediti i pričati gluposti dok ne padnem u nesvjest...
Sa frendicom mogu i to mi je jako važno. Imati nekoga s kime mogu satima pričati o ničemu i da mi to actualy bude zabavno je sjajno. Zato je meni prijateljstvo prvo na popisu. Osim toga, znam da joj je stalo do mene i do mojih problema. Zanima ju što me čini sretnom a što tužnom. Želi slušati i razumije me čak i onda kada se sama ne razumijem. Kada zna predvidjeti moju slijedeću rijeć ili u određenom trenutku zna točno što mislim.

Takva osoba postoji na ovom svijetu i ja sam imala toliko sreće da ju upoznam. Ona zna o kome se radi i ovim putem šaljem puuuuuno pusa, hagova i pozdrava.


2. Prijevara

Ja imam jako čudan pojam prijevare. Za mene je prijevara skrivanje osjećaja. Ako, npr., moj dečko onako iz zajebancije zbari neku curu...ok...opraštam ako znam da ništa nije značilo. Ali, imam i ja svoje granice što se tiče mog dečka i drugih cura. Ono što bi me pogodilo npr. je to da je dečko onako na početku zagrijan za mene i sve to, a da se onda počne hladiti a to mi ne kaže jer se, ne znam, boji reakcije ili nešto. Ako nemaš ništa za mene, reci to jer bez veze patiš ti, patiti ću i ja i sve to nema smisla. Iz iskustva znam da je bolje odmah reći svoje stavove, strahove i osjećaje jer u protivnom će netko na kraju htio-nehtio ostati povrijeđen. No, eto ja skrenula s teme XD. Želim reći da je za mene neiskrenost i skrivanje osjećaja najteži oblik prijevare jer sam to već prošla. Ako ništa drugo...učite na tuđim greškama, a ne na svojim. Olakšat ćete si neke stvari.


3. Sitnice koje mogu uljepšati dan

Eto još jednog specijalnog slučaja. Pazite se...postajem dubokoumna(?!), hehe!!!
Dakle, sitnice koje uljepšaju dan...errr. Najlijepše mi je kad me se netko sjeti bez posebnog razloga, ili mi pošalje poruku...onak...iz čista mira. Meni ne treba sitnica kao što je čokolada, neki mali poklončić ili nešto slično materijalnog tipa. Ne! Meni je dovoljan određeni pogled koji govori više od riječi, kompliment, lijepa riječ...to je ono što meni uljepša dan. Ajme, dubokoumnosti li. Makar bila zdeprana do kraja biti će mi bolje od tih malih stvari. Evo...dođem doma sva ukomirana od prakse, nazovem Sonju i sve mi je odmah ljepše...zato što znam da me ona sluša i da je tu za mene. Male stvari-ljepši život. Trust me...It works!!!


Eto...moj nalet dubokoumnosti došo i ošo. Klasika! Mislim da sam rekla sve što mislim u vezi tih tema. Sonja sad mi još moraš dat jednu da ih bude četiri.

Ovu štafetu predajem Cassandri. Jedino mi ona sada pada na pamet. Sorry Cassy ak ti je to too much...ali...ti znaš da ja tebe volim-mučiti haha...NOT!


4. Najbolji izlazak

Pa kud baš tu temu?!?!

No, da...Najbolji izlasci su izlasci s ljudima koje volim i u čijem društvu mi je ugodno. Ne moramo mi ići na neke posebne događaje ili na neka posebna mjesta. Važno je samo stvoriti dobru atmosferu i da se svi zabavljaju. No, ipak, nekad dobro dođe i neki koncert (wink), ili odlazak u lunapark (Prater u Beču is the best!!!).

PozdraF Sonji, Cassandri i Emini (koja nije više živčana micek mali), Štefanu i Ivani (ljudi ja ću dobit živčani slom do 6. mjesesa...MOŽE LI NETKO UBRZATI VRIJEME, ZABOGA?!?!?).



P.S. Cassy tvoje teme su: 1. dečki...(kakve voliš ili ne voliš i općenito nešto o njima)
2. što te najviše živcira kod ljudi (općenito)
3. najveća želja
4. textilna (kaj misliš o njoj i o ljudima u njoj)

- 16:40 - What ever you say (10) - Nećeš valjda?? - #

16.05.2007., srijeda

Ma eto, ništa, ide nekako

Ajde, dobro je. Jest da sam se isposvađala sa par ljudi na blogu i zadnja dva dana je totalno sjebana atmosfera u razredu. Sad u subotu idem u Beč (yipi...smijeh) pa ću si kupit Bullet, Nirvana i Him majcu!! cerek

Slijedeći tjedan smo se Emina, Kasa i ja dogovorile da odemo do zoološkog. Dugo nisam bila. Odjednom nas je samo puklo da odemo...bit će fora. Dogovorile smo se da ćemo Emininu sestru bacit krokodilima ali onda smo skužili da će se jadni krokodili usrat kad vide kaj im je to upalo u vodu (hehe, šalim se Aisha, šalim).rofl

25.5 je Hladno Pivo. Jedva čekam. Imam toliko negativne energije sakupljene u sebi tako da mi je to dobra prilika da se malo izdivljam. Kartu sam kupila prije dva tjedna. Idem sa Androm pa ćemo se u zgu naći sa Sonjom (škola joj taj dan traje do 19 i 10 a konc. počinje u 19, bugger) i Gogiyem pa idemo. YEEEY!party

Dakle...refrešala sam si blog više-manje jer su me naživcirali oni ljudi (znaju oni).burninmad
Malo se švercam na komp jer nisam dugo nešto pošteno napisala na blogek.

Sašila sam si piđamu koja mi je prevelika jer kako naša profa kaže: u piđami se spava i ona treba biti komotna!rolleyes

Da, mora biti komotna ali ne mora u tu piđamu sa mnom stati još jedna ja. Ah...jebi ga.zujo

Cassandra sorry kaj ti nisam komentirala ali sam slučajno izbrisala link. kissOstavi link pa ti dođem (ak me stara pusti). Puno pusa svima (posebno Cassandri kojoj sam zaboravila komentirati, kissSonji koja mi jako fali kiss i Emini koja je živčana zadnja dva dana kiss kiss kiss wave).








- 20:27 - What ever you say (0) - Nećeš valjda?? - #

10.05.2007., četvrtak

Ej ljudi!!!

Jasno mi je da se dugo ne javljam i žao mi je zbog toga, ali ja sam u zabrani od kompa do kraja šk.godine i ovo pišem pod informatikom.


Pusa svima i javim se kad stignem (sljedeći sat inf.)!!

wave
- 12:44 - What ever you say (2) - Nećeš valjda?? - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga:ovdje pišem sve i svašta, moje stavove, događaje, gluposti, nekad se i posvađam s nekim...
inf. koga zanima:
na blogu me ne zanimaju ljudi koji su došli napadati i vrijeđati, ne čitajte ovaj blog ako ste puni predrasuda. Ako vam se ne sviđa, dobro, ako ne, jebiga, nije svijet propao. Ne želim se svađati jer niste toga vrijedni (shvatite kako hoćete!)
Samo vam kažem: LOVE IT OR LEAVE IT!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MMysterious
AAppreciative
SSecretive
HHandsome
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi Blogova Koje Redovito Posjećujem Ili Su Mi Jako Dragi


lyrics - Celine Dion Lyrics


Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout




Counters
Counters
... ljudi je bilo na ovom blogu



~~~~~~~~~~~~~~~~~
PAŽNJA

Molim vas da mi u komentarima ne ostavljate gigantske crteže od slova ili slično. Možete mi napisat cijeli sastavak ukoliko je nešto smisleno ali nemojte mi crtat i pisat u stilu
P
O
Z
Z
...I tako to...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Me, Myself and I

Hello...wave
Ako vas zanima pokoja stvar o meni u sljedećim recima ćete saznati.... ponešto, možda malo više

Ime: Maša
Prezime:...
Razred: 3.
Škola: yeah, right

That would be me!...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



O obitelji neću puno jer mi ih je dosta i doma. Dakle moju užu obitelj čine mama, tata i tri buraza koji su mlađi od mene.bang

Slušam razno (OSIM CAJKA I TECHNA NARAVNO!!!) a najdraži bend mi je grupa finskih Bogova dead
THE RASMUS cerek

ali da preciziram o tome što slušam...:

The Rasmus
HIM
My Chemical Romance
The Kelly Family
Michael Jackson
Disturbed
Red Hot Chilli Peppers
Panic! At The Disco
Iron Maiden
Khan
Evanescence
Nightwish
Ayllah
The All American Rejects
The Academy Is...
Fall Out Boy
Bullet For My Valentine
The Used
Guns n' Roses
Maroon 5
Connect

Volim: obitelj, svoje frendice i frendove, jednog malog, praksu, glazbu, ruže, Hajduk, Plavi Walter, praznike, svoj blog, crnu boju, izlaske na Ribnjak, zagrljaje, koncerte, divljanje, čokoladu, more, svoj razred, engleski, avenue mall, lunapark, internet (msn... ), čitati (fanatik), ljenčariti, gledat tv, filmove (komedije), zajebanciju, glumiti, ukrašavati/šarati zidove svoje sobe (posteri, grafiticerek), beskrajno brbljanje preko telefona, kave s frendicama, ijošstvarikojihsenemogusadasjetiti smijeh

Ne volim: laži, političke seratore, Dinamo, loše ocjene, plakati, ponekad sebe, neuzvračenu ljubav, kad nemam para na mobu, svađe u obitelji i među prijateljima, bezobraznost, predrasude, rasizam, homofobiju, netoleranciju, alkohol, pijanstvo, šminkiče, bahatost...

Naj boja: crna, crvena, ljubičasta, maslinasto zelna

Naj knjige:POTTER, ponos i predrasude, lovac u žitu, serijal fear street, sumrak saga (iako je to najlošje napisana knjiga ikad)...

Naj filmovi:naravno od neponovljivih JOHNNYJA DEPPA, JIMA CARREYA I JACKIE CHANA, music and lyrics, robin hood: man in tights (ugl volim mel brooksove stvari), hot chicks i mamma mia (prejeben film!!!)



Neostvarena želja: kontrola vremena: stvarno bi bilo super kada bih prema potrebi ili želji mogla vrijeme zaustaviti, usporiti, ubrzati i vratiti


Izjave/najčešče korištene riječi: jebote, kaj, fensi, šmensi, d'oh, ne, sonja, mama, makni se s kompa, mrzim školu, did not!! i sve moguće kombinacije engleskog, često i eng/cro mix, KAK JE SLADAK!!!, obožavam ga, pizdek (cerek), micek




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws