hell of a life

Image Hosted by ImageShack.us

06.09.2006., srijeda

Početak školske godine

Katastrofatičan i odličan...

Prvi dan...

U ponedjeljak 4.9. probudila sam se u 6 sati da stignem u školu do 8:00. Bila sam tak uzbuđena da sam se sva tresla.

U subotu prije mama me odvela u Zagreb busom da vidim kojim busom i tramvajem moram ići. Moja škola je na Črnomercu. Obično idem na kolodvor u Velikoj Gorici na brzu liniju za glavni kolodvor u Zagrebu. Kada siđem s tog busa na kolodvor odem tramvajem broj 2 na predzadnju stanicu i tamo jedan komad idem pješice. Za doći do škole treba mi jedno sat i pol vremena bez žurbe.

No dobro...došla sam tamo i naletila na rulju pred školom. Bio mi je takav bed jer sam skužila da se tamo večina poznaje jer smo mi došli pred školu zajedno s 2. razredima . Onda sam skužila jednu curu koju sam upoznala na provjeri sposobnosti a onda su polako počele stizati i druge cure prvašice.

Sve prve razrede su primili u knjižnicu i tamo prozivali po razredima. Ja sam 1.i razred u kojem ima 31 cura i...NIJEDAN DEČKO !!!eek blabla headbang

Bila sam razočarana što nijedan dečko od petorice što su bili u knjižnici nisu u mom razredu!!!

Naravno nisu sve cure došle prvi dan u školu.

Profesorica-naša raska odmah nas je bombardirala propisima i pravilima...hvala bogu da se možemo šminkat i farbat party

Prvi dan me je trema hvatala svaki put kad sam izašla na hodnik jer sam vidjela dečke koliko got ih malo bilo-bilo ih je

Prvi dan škole prošao je dobro ali drugi...


Drugi dan...

Ponovno sam došla u školu...istim putem i sve ali sam prije toga na tramvajskoj stanici srela curu iz razreda. Išle smo mojim putem do škole i stigle na vrijeme.

Prvi sat smo imale tjelesni i kako to već biva otišle u dvoranu. Dok smo čekale profu srela sam Irenu i Koraljku koje sam upoznala na onom kampu o kojem sam već pisala.

Tog dana još smo upoznale profača iz povijesti i lik je fakat lud lud Baca fore...stalno smo se neki vrag smijale.

Bla...bla...

Dan je prošo super...ali...

Ja i ta frendica s kojom sam se srela na stanici otišle smo skupa doma. Ovaj put smo otišle njezinim putem i...pogodite šta...!!!

Fulale tramvaj!!!

Umjesto da smo lijepo otišle na šesticu za glavni kolodvor mi otišle na jedanaesticu za Dubrave bang headbang

I to nije sve...osim kaj smo otišle na skroz krivi dio Zagreba u tramvaju nas je stepla kontrola...headbang

Došo čovo tamo do nas i ja lijepo samouvjereno vadim svoj pokaz...i skužim da sam zaboravila da nemam markicu...ajme meni...puknucu

Lik mi je uzeo pokaz i rekao meni da izađem van, a ja onako jadna isprepadana nisam naravno to čula i ostala u tramvaju. Ode on s mojim pokazom...Pizdek!!!

Ipak sam nekak uspjela doć doma thumbup iako sam putovala dva sata umjesto samo jedan...

...

Jesam blentava...ali ...mislim...ipak sam to ja...


Treći dan...

Niš posebno osim kaj sam sedam sati umirala od dosade na praksi jer smo morale nacrtat šivači stroj jer nitko osim mene i jedne cure nije imao pribor tak da nismo mogli niš radit...grrr...


Baš me zanima sada kaj će biti u subotu na praksi...da...u subotu...bang








- 16:13 - What ever you say (0) - Nećeš valjda?? - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga:ovdje pišem sve i svašta, moje stavove, događaje, gluposti, nekad se i posvađam s nekim...
inf. koga zanima:
na blogu me ne zanimaju ljudi koji su došli napadati i vrijeđati, ne čitajte ovaj blog ako ste puni predrasuda. Ako vam se ne sviđa, dobro, ako ne, jebiga, nije svijet propao. Ne želim se svađati jer niste toga vrijedni (shvatite kako hoćete!)
Samo vam kažem: LOVE IT OR LEAVE IT!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MMysterious
AAppreciative
SSecretive
HHandsome
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi Blogova Koje Redovito Posjećujem Ili Su Mi Jako Dragi


lyrics - Celine Dion Lyrics


Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout




Counters
Counters
... ljudi je bilo na ovom blogu



~~~~~~~~~~~~~~~~~
PAŽNJA

Molim vas da mi u komentarima ne ostavljate gigantske crteže od slova ili slično. Možete mi napisat cijeli sastavak ukoliko je nešto smisleno ali nemojte mi crtat i pisat u stilu
P
O
Z
Z
...I tako to...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Me, Myself and I

Hello...wave
Ako vas zanima pokoja stvar o meni u sljedećim recima ćete saznati.... ponešto, možda malo više

Ime: Maša
Prezime:...
Razred: 3.
Škola: yeah, right

That would be me!...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



O obitelji neću puno jer mi ih je dosta i doma. Dakle moju užu obitelj čine mama, tata i tri buraza koji su mlađi od mene.bang

Slušam razno (OSIM CAJKA I TECHNA NARAVNO!!!) a najdraži bend mi je grupa finskih Bogova dead
THE RASMUS cerek

ali da preciziram o tome što slušam...:

The Rasmus
HIM
My Chemical Romance
The Kelly Family
Michael Jackson
Disturbed
Red Hot Chilli Peppers
Panic! At The Disco
Iron Maiden
Khan
Evanescence
Nightwish
Ayllah
The All American Rejects
The Academy Is...
Fall Out Boy
Bullet For My Valentine
The Used
Guns n' Roses
Maroon 5
Connect

Volim: obitelj, svoje frendice i frendove, jednog malog, praksu, glazbu, ruže, Hajduk, Plavi Walter, praznike, svoj blog, crnu boju, izlaske na Ribnjak, zagrljaje, koncerte, divljanje, čokoladu, more, svoj razred, engleski, avenue mall, lunapark, internet (msn... ), čitati (fanatik), ljenčariti, gledat tv, filmove (komedije), zajebanciju, glumiti, ukrašavati/šarati zidove svoje sobe (posteri, grafiticerek), beskrajno brbljanje preko telefona, kave s frendicama, ijošstvarikojihsenemogusadasjetiti smijeh

Ne volim: laži, političke seratore, Dinamo, loše ocjene, plakati, ponekad sebe, neuzvračenu ljubav, kad nemam para na mobu, svađe u obitelji i među prijateljima, bezobraznost, predrasude, rasizam, homofobiju, netoleranciju, alkohol, pijanstvo, šminkiče, bahatost...

Naj boja: crna, crvena, ljubičasta, maslinasto zelna

Naj knjige:POTTER, ponos i predrasude, lovac u žitu, serijal fear street, sumrak saga (iako je to najlošje napisana knjiga ikad)...

Naj filmovi:naravno od neponovljivih JOHNNYJA DEPPA, JIMA CARREYA I JACKIE CHANA, music and lyrics, robin hood: man in tights (ugl volim mel brooksove stvari), hot chicks i mamma mia (prejeben film!!!)



Neostvarena želja: kontrola vremena: stvarno bi bilo super kada bih prema potrebi ili želji mogla vrijeme zaustaviti, usporiti, ubrzati i vratiti


Izjave/najčešče korištene riječi: jebote, kaj, fensi, šmensi, d'oh, ne, sonja, mama, makni se s kompa, mrzim školu, did not!! i sve moguće kombinacije engleskog, često i eng/cro mix, KAK JE SLADAK!!!, obožavam ga, pizdek (cerek), micek




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws