svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

NESTO O MENI

IME:Antonio
NADIMAK: Švercer, Pav,
DATUM ROĐENJA--27.08.1993
GOD:15
MJESTO STANIVANJA:Krap Top.
VOLIM: skoro sve
NE VOLIM: "TETKICE" cajke i narodnjake
SLUŠAM: PRLJAVCE I THOMPSONA
MSN: a.n.t13@hotmail.com


ImageChef.com Poetry Blender


NAVIJAM : ZA DINAMO

HOBI : LJENČARENJE (lol)
_____ PLIVANJ
_____DOPISIVANJE NA MSN-U
_____ I JOŠ PUNO TOGA





cool blogovi

roflciskathumbup
puknucumirnayes
smijehEmyca & Anchysretan
luce=)

MALO MUZIKE

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

ŠKOLA!!!!!!!!!!!

ŠKOLSKI RIJEČNIK

UČIONICA=kuća strave
ZADNJA KLUPA=slatki život
DNEVNIK=crni osvetnik,dosje x
POČETAK SATA=dobar dan tugo
POZIVKA=teško je biti sam
ŠKOLSKI SAT=odavde do vječnosti
ŠKOLSKO ZVONO=izbavitelj
PRVA KLUPA=borba za opstanak
PLOČA=zelena smrt
RODITELJI=bal vampira
ISPITIVANJE=stenjenje u kralježnici
NEDJELJA=jedini dan života
KONTROLNI=ne okreći se sine
IZLAZAK NA PLOČU=od pakla i natrag
PETICA=krvavo zlato
FORMULA PA 1=fizika
NEPOSLUH=glazbeni
IZGUBLJENI U VREMENU=zemljopis
BILI JEDNOM BUDNI=povijest





........ŠKOLSKA MOLITVA........

Profesore naš…….
Koji sjediš za imenikom……………
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje.........
Budi volja naša....
Kako na mjestu.........................
Tako i pred pločom....
Dvojku našu svagdanju.........
Daj nam danas......
I zaboravi jedinice naše........
Kako i mi zaboravljamo............
Gradivo naše....
I ne izvedi nas na ploču,
nego ostavi nas na mjestu.
AMEN!


..15 NaJvAžNiJiH šKoLsKiH pRaViLa...

1.ne dolazi u razred ako baš ne moraš
2.piši zadaću kad uspiješ prepisat
3.pred profesorom žvaći žvakaću
4.ne poželi u wc jer nema ventilacije
5.dok profesor piše po ploči,
piši i ti-naravno po klupi
6.ponekad zabljesni najnovijim forama
7.zakasni na sat tako da te uopće nepuste na sat
8.muški:pustite kosu
ženske:skratite suknje
9.nedopustite da profesor uđe u raz poslije vas
10.kad dođe kontrolni nezaboravi šalabahter
11.voli svoj šalabahter kao samog sebe
12.ako netko zaboravi šalabahter
posudi mu svoj
13.kažu da je rad zdravlje-živjela bolest
14.kada osjetiš želju za učenjem-sjedni,
ubrzo će proći
15.ponavljanje je majka znanja- sto vise
ponavljas razred sve si mladi i mladi, a znas sve vise i vise



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




SMJEŠNE IZREKE


* Kad javna kuća časti, gosti NAJEBU!
* Samoubojica proba poginuti. Djevica gine da proba.
* Sličnost između seksa i revolucije je u tome što oba slučaja stradaju nevini.

* Obaram ljude sa nogu
- Strojnica
* Ko se posljednji smije ... najsporije misli.



* Deset najvažnijih stvari koje muškarci znaju o ženama:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Šumi, šumi javore,
razbit ćemo Tovare,
neka cijela riva zna,
gorit će Dalmacija!!!


Ja imam sifilis, ja imam sidu,
nemam kurtona jebem Torcidu!!!


Dok u nama ima plave krvi,
Dinamo će uvijek biti prvi


HAJDUK IS THE BEST
KAD GOVNA TREBA JEST!!!


Tuci, samo tuci, tuci
moj dječaće plavi,
i nek tvoja šaka plava,
u facu Tovara udara!!!


Sjever pjeva gradu
najljepšu baladu!


Bacili smo suho granje
dos'o Hajduk na oranje.
Što ste došli kad ste znali
da ste ovdje najebali!?!


Nočas bit će nereda nočas bit će ludnica
evo idu huligani Zagrebačkih ulica!!!


Ima nas Purgera više od Kineza,
pjevamo, navijamo bolje od Engleza!!!


Rođen sam na sjeveru slušajte me svi
volim tebe dinamo život si mi ti!
Tuče nas policija ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo preboljet ću sve!


Dinamo je tata
nogometa u Hrvata!!!


Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon Purgera vlada,
ja bit ću sa tobom i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!


Vjeruj nema života bez Dinama,
dao bih milijardu $
za jednu sekundu
Dinamovog sjevera!!!


O isuse na nebesu
daj pomogni plavom dresu.
Plavom dresu, plavoj boji,
o, Isuse mi smo tvoji!


Znaj da te volim Dinamo ja,
jer ti si ponos Hrvatskog
naroda,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo
i opet će se naše pjesme
pjevati,
i opet će se naše baklje paliti,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo!!!


Čovjek čudan uzeo nam
našu ljubav, našu sreću
ali tebe moj Dinamo
zaboravit' nikad neću!


Ruže su crvene, tajne su
skrivene
slatka je muzika, al' ni jedna
k'o:
Volim Te Dinamo!!!!!!!!


Pili smo pelina, pušili smo
trave,
najviše volimo Dinamo sa Save!
(zagrebačke Plave)


Izađite na balkone
pozdravite šampione!!!!!!!!!!!!!!


Volim te mama,al ne više od Dinama!


Prvi il' zadnji briga me nije,
sve nas plavo srce grije.
Kad čujem himnu tvoju, suza niz lice
krene,
jer nitko te DINAMO ne voli više od
mene...


Mi haramo uvijek
mi haramo svuda,
da nam stanu na put
nemaju muda!!!


Rođen sam u gradu ispod Sljemena,
moja adresa je Tribina Sjeverna!


Išli smo sa tobom
svaki put daleko,
tražili smo pobijede,
nije važno kako,
dali ste nam pobijede,
dali ste nam snove,
igraj igraj Dinamo
Purgeri te vole,
igraj igraj Dinamo,
za pobijede nove!!!


Iz Zgreba grupa cijela
i krv nam je plavo-bijelo.
Hrvatske smo mi sinovi
odani smo plavoj boji!!!


Nad glavnim gradom nadvila se plava boja
DINAMO je ponos, DINAMO je duša moja.
DINAMO je radost, moga srca dika,
DINAMO kad igra to je sreća prevelika!!!


Na rijeci Savi uvijek i sad
ponosno stoji Zagreb grad.
Ima taj grad i ponos svoj,
ima klub moj i tvoj.
Klub kaj žari
i domovinom pali;
klub kaj u Maksimiru stoji
i pobijede kaj stalno broji.
Taj klub i svoje ime ima,
DINAMO zauvijek, bilo ljeto, bila zima!!!


I krv svoju,
za plavu boju!

petak, 02.05.2008.

MALA MATURA

KAO STO ZNATE MI OSMASI PISEMO MALU MATURU...NAZALOST...MENI SU DODJELILI NJEMAČKI,BIOLOGIJU,KEMIJU I FIZIFK!!!!!!! VJEROVATNO CU NAPISAT SVE OK OSIM NJEMACKOG!!!!!!!!! OČE SE KO MJENJAT !!!!!!!!!!



| komentiraj (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.