seka-mlijeka

30.04.2006., nedjelja

Evo mene opet!!

znam da sam vam falila... (moš mislit) rofl
jedva čekam da počnem stavljati slike - to će biti uskoro...
e da, moram se pohvaliti: kupila sam novi mob nokiu 6230i... meni je sasvim ok mob. i još se moram pohvaliti da sam nakon 2 tjedna izašla vani i bilo mi je sasvim ok. ali... dosta hvalisanja...
evo još pokoji blentavi vic...

Došao Mujo kod Hase, a ovom oba uha zamotana.
"Šta ti se dogodilo bolan?" upita Mujo.
"Ma šuti, kad sam peglao zazvonio telefon, a ja umjesto slušalice prislonio peglu" Haso će.
"A drugo uho?"
"E, to se dogodilo kad sam zvao Hitnu pomoć!"





Odlučio Sanader prošetati Zagrebom da vidi kako mu živi narod. Razgledava prodavaonice i naposljetku stane pred izlog jedne prodavaonice, te udari u plač.

Naiđe policajac i, šokiran prizorom, upita: "Gospodine Premijeru, zašto plačete? Što se dogodilo?"

"Gledam cijene u izlogu", kroz plač će Sanader. "Pa kako naši penzioneri uopće žive? Kako mogu sebi išta priuštiti s onim jadnim penzijama? Pa to je strašno!"

Uto naiđe jedan penzioner i ugleda Sanadera kako plače, te potresen upita policajca: "Je li, zašto premijer plače?" Policajac na to izvadi pendrek i stane mlatiti penzionera po glavi: "Zbog tebe, pizda li ti materina, zbog tebe!!!"




Žali se Mujo Hasi da mu zafrkavaju sina u školi i da su mu dali
nadimak.
"Koji nadimak?"
"Urac!"
"A koje mu je pravo ime?"
"Enis!"



hehe... i evo dječji biseri...
1. Ne znam koliko imam godina. To se stalno mijenja.
2. Tata je odrastao na selu. On je kravu vidio uživo.
3. Jako sam se uplašio kad se mama razboljela. Pomislio sam da će nam tata kuhati.
4. Ja se ne svađam s roditeljima. Nisu moj nivo.
5. Kad se mama posvađala s tatom, prvi put sam vidio leteće tanjure.
6. Životno osiguranje je novac koji dobije onaj tko preživi smrtni slučaj.
7. Usvajanje je bolja mogućnost. Tako roditelji mogu sami izabrati svoje dijete i ne moraju prihvatiti baš ono koje su dobili.
8. Krave ne smiju brzo trčati, da ne bi izlile mlijeko.
9. Crvi ne grizu jer imaju rep i naprijed i nazad.
10. Breskva je kao jabuka s tepihom.
11. Proljeće je prvo godišnje doba. U proljeće kokoši nose jaja, a seljaci krumpir.
12. Psi obično vole vodu. Neki čak toliko, da u njoj i žive. To su morski psi.
13. Sve ribe nose jaja. Ruske čak kavijar.
14. Zoološki vrt je super. Tamo možemo vidjeti životinje koje i ne postoje.
15. Nisam kršten, ali sam zato cijepljen.
16. U Francuskoj su nekad pogubljenja kriminalaca izvodili želatinom.
17. Ribe se razmnožavaju tako da nose iskre.
18. Muslimanska Biblija se zove Kodak.
19. Papa živi u Vakuumu.
20. Cak i dječaci imaju za reći nešto zanimljivo ako ih dovoljno dugo slušaš.
21. Za djevojčice je bolje da se ne udaju, ali djećacima treba netko tko će čistiti.
22. Što moji roditelji imaju zajedničko? Paa... Oboje ne žele imati više djece.
23. Ti u stvari ne odlučuješ sam kad trebaš stupiti u brak. Bog to odlučuje odavno unaprijed i ti na kraju vidiš što ti se dogodilo.
24. Prvo moraš naći nekog tko voli iste stvari kao i ti. Ako na primjer ti voliš nogomet, onda se i njoj mora sviđati to da ti voliš nogomet i onda ti donosi čips i pivo.


ako vam se nije dalo čitati... nema veze... smijeh

wave

- 22:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i nešto o meni
na ovom blogu se piše svega pomalo...
inače... imam 15 god... iz Zadra sam ... idem u gimnaziju (1.sr.) i srednju glazbenu školu (2.sr.)... sviram klavir... obožavam normalne , jednostavne ljude... ne volim umišljene budale i duge postove.... hm.. ostalo ćete saznati čitajući...
hehe... moji posjetitelji... ;)... broji od 30.4.'06.

Free Hit Counter