seka-mlijeka

26.04.2006., srijeda

A što reći??

dooobar večer... evo malo prije sam stigla iz škole i malo sam igrala čovječe ne ljuti se s Matejom i Majdom...
ajme jutros napora u glazbenoj... kad sam tek došla u glazbenu sam pojela kroasan (pa nemogu jadna gladna izdržati)... wink i onda pomalo dosadna blok flauta,frula. jedino dobro na tom satu je to što malo frulim i onda idem nakon 10 min ća.. pa odem vježbati klavir. jutros sam popila neku vrucu čokoladu.. ali nije bilo ništa šećera.. fuuuj ... uglavnom... onda sam išla na klavir... sve u svemu u glazbenoj mi je jutros bilo dobro. oooonda popodne dosadna škola... pa u školi mi i nije bilo tako loše jer niko nije pitao... party i sad konačno malo na comp... i tako... e moram spomenuti da sam se danas baš ismijala sa Sarom a Andrea (to su mi frendice iz razreda) se pravila da nije s nama... btw, Andrea gari na plin. i ja i Sara se ismijale a ni ne znamo zašto.. eto... a sad idem igrati čovječe ne ljuti se.. eto... super je igrati s ekipom... u sobi budemo po dogovoru ali to je ili zadar ili ju_madafaka ili upadaj... eto... pridružite se... pusa...
wave kiss

- 20:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i nešto o meni
na ovom blogu se piše svega pomalo...
inače... imam 15 god... iz Zadra sam ... idem u gimnaziju (1.sr.) i srednju glazbenu školu (2.sr.)... sviram klavir... obožavam normalne , jednostavne ljude... ne volim umišljene budale i duge postove.... hm.. ostalo ćete saznati čitajući...
hehe... moji posjetitelji... ;)... broji od 30.4.'06.

Free Hit Counter