seka-mlijeka

18.04.2006., utorak

Ljuuuudovi!!

myspace layout

myspace layout


hehe...
e ljudovi moooji... jutros sam spavala do.... ma nije vazno... onda sam jeeela... (mislim da sam se malo i udebljala... lol... ma koga briga...) rofl ooonda sam rucala, al sam se najela.. u fuck, pa ja samo jedem... thumbup neeema veze... danas sam dan provela pomalo radno... 3 sata sam dubila neke bolesne kolace... ruke su mi ukočene... yes evo sad malo na compu... malo slusam neku full glupu pismu... LOL... rofl ali neka... bit ce bolje... eto ljudovi... vrijeme je za pajkiti... LOL.... ali pisat cu vam skoro... necu vas ostaviti... wink
eto... pa... laaaaaku noć.... kiss
BYE

- 20:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i nešto o meni
na ovom blogu se piše svega pomalo...
inače... imam 15 god... iz Zadra sam ... idem u gimnaziju (1.sr.) i srednju glazbenu školu (2.sr.)... sviram klavir... obožavam normalne , jednostavne ljude... ne volim umišljene budale i duge postove.... hm.. ostalo ćete saznati čitajući...
hehe... moji posjetitelji... ;)... broji od 30.4.'06.

Free Hit Counter