frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

20.11.2007., utorak

... novi post...

.... i tako pišem još jedan novi post gdje pokušavam smislit što bi trebala napisat......da vidimo zagreb ko zagreb....niš novo.... zvuk je osto zvuk.... praćka je ostala praćka.... i tako..... ja malko odrasla.... pa dosadno tamo.....{i see your true colores.....la la....}.....da počnemo nikaj ne učim.....al to ću se pokrenut naravno kad zadnji čas dođe........sve s faxom ocke........
...........moja nova opsesija.........svi koji znaju razumijet će............:


.......danas sam se prisjetila malo starog zanata igranje s ljudima..........ah davno je prošlo kad nisam manipulirala nekim.........i naravno stvari se ne mjenjaju...........ljudi ostaju isti...........

..........završila s gledanjem fate stay night.......malo razočara kraj........previše emocija za moj ukus.........



..........i tako pojimanje o svijet ostavila na dnu liste prioriteta dok ne riješim kolokvije......
........ malo se bavim gledanjem gundama....... ah ta divna sjećanja kad sam bila mala..........još uvijek su mi dragi..........



........uglavnom svud pomalo i tako.......
.........smrad od inhalatora nešto sprema......
........treba ga tuč nakon objavljivanja razredne slike iz srednje.......

- 22:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.