frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

23.10.2007., utorak

..... trala la la ala......

..... i tako još jedno jutro..... glava boli.....bubana.....nisam ni baš nešto spavao.....samo učin u zadnje vrijeme i igram jamb.....:)..... he he.... i tako našla neku profi vajerlesicu tu kod tetke, pa je sada iskorištavam do maksimuma..... i tako....ys je ružan.....frane smrdi......đera je jadna i dalje.....fak moram se nać s francom.... jutro je nije ni podne brate......aaaaaa cigareta.......smokinsmokinsmokin...............i tako.... nemam nikaj pametno za napisat osm toga što sam ga nabila nja nja nja......coolcoolcoolcoolcool............i tako sve ide svojim tokom fax-ovi u redu.......dobila stipendiju........i haj lajf brate.......... i tako evo jedna pjesmica za osobu koja je nešto prvi put zbarila na nju ona zna kojoj je namjenejeno........me not pojting prstom......he he.......mahmah

I got my first real six-string
Bought it at the five-and-dime
Played 'til my fingers bled
It was summer of '69

Me and some guys from school
Had a Band and we tried real hard
Jimmy quit and Jody got married
I shualda known we'd never get far

Oh when I lock back now
That was seemes to last forever
And if I had the choice
Ya - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life

Ain't no use in complainin'
When you got a job to do
Spent my evenin's down at the drive in
And that's when I met you

Standin on a mama's porch
You told me that you'd wait forever
Oh and when you held my hand
I knew that it was no or never
Those were the best days of my life


Man we were killin' time
We were young and restless
We needed to unwind
I guess nothin' can last forever, no

And now the times are changin'
Look at everything that's come and gone
Somethimes when I play that old six-string
I think about ya wonder what went wrong

Standin' on a mama's porch
You told me it would last forever
Oh the way you held my hand
I knew that it was now or never
Those were the best days of my life

- 11:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.