frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

18.10.2007., četvrtak

..... he he me win you lose.....

Sjeti li te dah ljeta i pjesmu uz gitare
Kad se djeca ljube i mirise na travu
Jos smo broj ovog kraja guzva nam je poznata
Beskrajnog zezanja i partije pokera

Sve sam igre odigrao otkada si otisla
Noktima dotakao na milion nacina
Pamtim smijeh tvoje suze svaka rijec zakletva
I nitko ne zna kako tece i ledi dok ne proba


Zapjevaj nasu pjesmu
Meni i tebi rijeci poznate
Cekam te na starom mjestu
Tamo gdje ljubav pocinje


Sjeti li te miris zime, ocaja bez snijega jablan
Kada se magle sive stisnu i svaki dan umoran
Sarajevskom kisom jutro jos mi broji korake
Kad rijetke ptice i cistace ulice zagrle

Sve sam ceste prosao otkada si otisla
Malo sunca sacuvao na dnu starog kofera
Pamtim smijeh, tvoje suze, svaka rijec, zakletva
I nitko ne zna kako tece i ledi dok ne proba

- 22:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.