frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

09.04.2006., nedjelja

. . . jučer . . .

Jučerašnji dan uh krcat svime i svačim, problemi, muke, praćka,teškoće,zajebancija, frendovi, jako malo cugeno, skuc!!!!!
Al prvo bijah na izložbi u našoj predragoj džamiji

svi znate to mjesto mislim uglavnom, ak ste iz zg-a onda ste barem jedamput tam završili cugati. Uglavnom frend je radio na ulazu pa sam se besplano izđiberila za upad i mogla sve fotografirat. Da, da, arhitekt zakon, jebene kuće i crteži!!!!:



Poslije tog pehaka do prćke na jutarnju kaficu i pripreme. Nije mi se išlo na pripreme pa sam ostala sjedit u praćki. U praćki bile jako zbunjene situacije igor, martina, đera, gerilac, regoč sve je to jednostavno komplicirano!!!!Ma nemam kaj pričat za praćku. Zajebancija ko uvijek!!!coolnut
partyKasnije smo išli cugat u parkić kraj praćke hm, hm, hm jako loše vino, nisam puno popila, ali sam od nalivenog igora čula jako lijepu izjavu!!! Bilo je nice!!!

[maknula sliku zbog svoje presvijetle u2-seke]

Poslije tog je doša dio kojeg sam ja dugo čekala krenuli smo prema vatrenom mjestu koji se naziva skuc iliti pauk, po vlastitom izboru.
Ali sranje još uvijek sam u depri zbog tog od mikrofonije sam čula kraj zadnje pjesme, a pasi su bili zadnji pa sam se ranije pokupila doma, a danas mi je igor reko da je sve to trajalo do dva, a ne do 4 kak sam ja mislila i da sam ostala samo malo dulje čula bi pase!!!!!! U depri!!!nonononononobangbangbangbang
Pozitivna strana tog je bio besplatan upad!!! Ali kad smo došli tam bendovi nisu bili loši, bili su čist solidni, ali skuc je bio više prazan, neg pun, a ekipa koja je pogala nije znala pogat. Uletila sam u taj pog i dobila šaku u trbuh!!! Nešto najodvratnije kad ekipa mlatara rukama i nogama kao da su pomahnitali i onda ponosno to nazivaju pogom!!!!!! Fuj! Fuj! Fuj!lud
Sve u svemu uspjela sam vidjet bivšeg, frendicu koju nisam vidjela pun kurac godina, poslati zaštitara u kurac, kostruktivno razgovarala s igorom (bubnjarem lošeg primjera) koji mi je ujedno i jedna od najdraži osoba u praćki!!! Ma bilo je ocke!!! Šmrc nisam čula pase!!! Koja sam ja to glupača!!!nonobangbangnoheadbangheadbang

- 13:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.