Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

06.06.2008., petak

ovaj svjet je tako PRESEKSI ustvari -L-

my butterfly

aijaiaj ajm jor litl batrflaj... JA SAM LUDDDD, DEČKO U CRNOM SE TAAAAAAAAAAAAKOOOOOOOO DOBRO MUVA DA JE TO NEŠTO NEVJEROJATNOOO <3

boom boom boom boom

ajme svršavam na onu facu kad kaže We'll spend the night together, from now until forever.

love today

plavi <3


E majke mi oteti ču ih...



Bijo sam 30. na metal festu i bilo je dobro al neču više konzumirat neke stvari kad idem tako negdje posebno se razbacat =)
SODOM -L-

I poslje toga sam donio zaključak da me stvarno nebi trebalo biti briga šta ljudi koje neznam i koji mi niš ne znače misle o meni ^^
Tek sad? E pa šta, neki prije... Neki poslje x)

Purgeri su posebni... Na neki poseban način =P
Baš ih boliii kuraaaac mislim nemoš mi sa gas maskom na glavi hodat po gradu KAO!!
E PA ZAŠTO NEBI MOGO, FOAD!!!

treš treš treš TOKSIČNA GUSJENICA -L-


Anyway you want to, anyway you've got to, love love me, love love me, love love.


...al tek nakon Modrića i Modrića broj 2 njami rofl

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


May I call you Luka :Đ

<< Arhiva >>