Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

31.05.2007., četvrtak

o jebote novi post kad je sve zakurac

bila sam čekala bus i jebote sjedim ja na onim klupicama i kuiš rupičaste su...i zabijala sam mali prst u one rupice...c,c,c daj ovaj grad je perverzan...anthrax i ensiferum su ful okej...i anihilator...ahilova peta hmmmm.....ne.....ae....evo vam slika ahahahahahahha jebote perverznjak....možda je iz rjeke o.O

Image Hosted by ImageShack.us

uh oh

lec gou tu d siti tu baj prazni dvd da mi dodo sprži koncert...

fala dodo

bok

jebote kako mi uspije svaki put napisat dodod umjesto dodo ja neznam

22.05.2007., utorak

mm menson =0

neču
piši!!!!!!
NOT
hmmmm...what would jesus do?
izbriso blog o.O
on je živio u 1.st. ne zna koristit komp O.o
pa šta ga spominješ onda
jer ima dugu kosu o.o i dugu...
ahahhaha...isus je zgodan
isus je andre?O.O
pa nie samo andre zgodan...ehmm...ke???
O.o...možda kad je Isus uskrsnuo se reinkarniro u Andreta
zanimljiva teorija...al andre je grešnik DD
Jes aj nou
neznaš ti -.-
oš ti ovo objavit?O.o
errr...da...neam ša drugo pisat...fan,fan,fan lajf jea
ahahaha zakon ubaci sliku O.o...if ju givit tu mi ajl givit tu ju tralalalal
sliku...hmm...ajmo odabrat...
bg da
pa očito al ono...koju heh
pa jesi luzer!ajmo vidit...budimo epic xD
ajd

Image Hosted by ImageShack.us

uuu...možda su misli da čemo neku drugu sliku stavit o.O
ko ih jebe jer su luzeri....
zanimljivo...ko ih jebe jer su luzeri...nitko ih ne jebe jer su luzeri...al ih netko jebe jer...ih jebe o.O
mene strah...unsure-
err...ajmo mi ovo objavit sad
Hm...ae

huhuhuh...booook
ha ha ha,mislim

ahahahahhahaha intervju xD
Oke skužila sam O.o

-.-

14.05.2007., ponedjeljak

uuuuu



Blind Guardian
The Bard's song

kuiš tu je andre...i kuiš sexy je...i vide mu se plečke...koje su isto ful sexy...jeb jeb svrš svrš...d...

ae

07.05.2007., ponedjeljak

oeročččtčćrerššže jjbkfd fdkj?

mrzim površne ljude al idem jest odnosno ča...

Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>