Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

20.02.2007., utorak

m da...e...da...ugl...m da....

Bon Scott R.I.P. party

ugl...idem danas doma iz škole i viđam neku đukelu i sjetim se FIFIJA....no.....fifi je umro.......
....doro....nije bio moj...nego od najfrenda....i umro je prie 5,6 mjeseci...al doro...
.to ne mjenja na stvari-ipak je umro......jebiga.....

ja sam veoma sretna u zadnje vrjeme yes

bile su u nedelju maškare....i izbile se ja tea i dora .... ....ugl...bilo je zakon....no....

...javno se ispričavam daz što sam ju mlatila,bila sam malo pijana.... no

Image Hosted by ImageShack.us
mmmm...vince...peristil....cerek...ugl...bila u ponedeljak u školi i pita nas prof iz zemljopisa-'kako se zove onaj pravokutni dio dioklecianove palače'...'peristil'... ...ahahahahahha....

Image Hosted by ImageShack.us
fuš kola naravno...

i........
>>...tu ide slika od najtfola al je prevelika pa ju pobrisah...<<
Guardiani su zakon....najtfol in midleart roka....

PAWER METLA ROCKZ

ae...pis en lov

<< Arhiva >>