Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

10.12.2006., nedjelja

ah jao

bili na riroku....jea,bejbi,jea.......i u petak je bilo zakon...al smjela sam ostat samo do 11....a u subotu sam smjela do 1....a trebala sam u petak bit puno a u subotu samo malo....jer je u petak bilo ful kul...a u subotu je bilo hladno...zašto....pa eto ovako.......mi sjedimo na onoj klupivi ispered točke i glupa daz baci praznu bocu od bambusa dole jer je misla da če staklena boca zaustavit na lišču....ah jao...jako je pametna...i ugl....padne ta boca skroz dole do tamo ispred točke đe se kupuju karte i dobro da nioje pogodila nikog u glavu...jao pa mogla je nekog i ubit...bože sačuvaj...ahahha...ugl.....da...i dođe zaštitar gore i pošto smo ja i ljube sjedili nas je tamo gurnuo pizda jedna mene za vrat i šutnuo mi je gotovo...gotovo( kako učena rječ)....ugl...gotovo punu bocu pive....ma jao gubitka.......htjela sam zadavit daz....i gurnuo je ljube i reko nam je da se ne pojavljujemo tu večer na riroku...ma jao...a svirali su phc....a sad mi je još više žao nego tada jer je bilo na danu volonTI?ranja phc i bio je boro koji je very sexy...i taknuo mi je ruku...jhao....nisam ju oprala od tada...ajme...te njegove bakterije su tako....ahhhhhhhhh.....sexy.....ajde sprdam se...oprala sam ju...:D...i da....i boro jwe meni d men od tog dana volontirnja.....i da sam bila u točki bi mi biop d men od tog dana u točki...al ja nisam išla u točku zbog daz...a u točki je boro skočio u publiku...al ja ga nisam mogla pipat i silovat tada u točki jer je glupa daz bacila bocu i misla da če se zaustavit na lišču...kuiš ono MIGHTY LIŠČE...LIŠČE ROKS....LIŠČE BACA MOČ SAPUNICE KO SATURNOVA RATNICA I ZAUSTAVLJA BOCE....I VRAČA IH ONOM KO IH JE BACIO U GLAVU...U OVOM SLUČAJU TO BI BILA DAAAAAAAAAAAAZ.....grrrrrrrrrrrr.....al oke daz isto poslje nije mogla uč jer je bila prepijana.......

ugl....boro roks....boro je sexy,.....jea...go boro,go boro..................ahahahhahaha...ae.ae....slikeee...


<< Arhiva >>