Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

01.12.2006., petak

jeeeij...mogu napisat novi post nabrzinu

hrvatska nicko-ti ono...blog imaš samo preko drugih kompjutera...
ja-khm,khm...mda
***
nicko-daj ne piši to je...
ja-aahhahahahahahahah
nicko-koja si ti
ja-ahahah
nicko-nesmjem niš govorit...hahah...
ja-:D
nicko-pa nisi rekla 'd'
ja-pa nisam...to je smajli...hahahhaha...koja provala
nicko-aha...to je ovo :D...hahah

idem napisat post nabrzinu da mogu igrat DRAGON BALLS TENKAICHI 2...jea,bejbi,jea...ima jedan borat koji baca kamenje...peder jedan glupi...pobjedio me...

e.ja i frendica se napušili ko stoke u petak...znači prije tjedan dana....ahahah....tamo kod music boxa u palahu...ii odemo mi u VTC...i sjednemo na onaj kauč i gleamo telku...i sjedimo mi sjedimo...i prođe kraj nas neka obitelj...i stari u toj family veli-'ovo ko kad se napušiš pa dođeš to gledat'....a ja i frendica samo o0,ahahahahhahahahahahahahahahahah...............bole me noge.....on se tu raskravijo ko neka pička na stolici a ja na podu klečim....

vidite onaj smajli odma na početku posta...ovaj-hrvatska-ovaj...i to je ovaj peder stavio i reko-'moj dom je hrvacka'...a peder jedan glupi.....ae idemo na RIROK i ful mi je ljepa soba imam postera ko pizda....ja neznam šo imaju veze RIROK i moja soba al ustvari imaju jr imam plakat od RIROKA...i više mi se neda pisat velika slova kad pišem rirok...i više mi se neda pisat opčenito....al pisat ču za vas opštimiste koji me jopš uvjek volite i čitate iako ja vas ne....ahahahahha

i ne radi mi net pa me nema na MSN-u...nemojte misit da sam vas blokirala il samting lajk det...aje...DRAGON BOLS RULA....

ZVONKO,TAJ MALI LUTAK VOZI AUTO PRAVI...

<< Arhiva >>