Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

21.08.2006., ponedjeljak

jeste vi glupi il vam noge smrde-NISAM BILA U RI I NISAM IMALA KOMP PA VAS NISAM MOGLA NI ČITAT NI KOMENTIRAT

hahahah....došla sam...moja rjeka....moja kuča...moj zahod...moj frižider.....ja sam sad djete sreče.....uglavnom-putujem ja brodom s babom i dedom i ja šetam po brodu...pa nisam idjot da budem tamo s njima u kabini...daj bježi.....dođem ja u 22 sata po diskmen i mene nona počne zajebavat-"di češ sad...kasno je...nesmješ ič van...neki mornar če te odvest u kabinu i silovat...tu budi il čemo te poslat u rjeku s prvim brodom nazad..."...ja-"headbangheadbang"....i onda sam ostala u kabini majku joj čerem u šupak...spavala sam.....i tak sam došla dole na pelješaccc...išla sam kod SANDRE
..al ove godine nije bilo biljaraaaaaaaaaaa...:(((((.....a buuuuu...nije bilo biljeeee.........to je bilo glupooo...ja bi biljar.....
evo vam moj dnevni raspored...kuiš ono:
-dignem se oko jebenih 11 sati...jer me nona jebe u mozak ak se dignem kasnije...
-žerem neš...valjda ručak oko 12 sati..
-gledam inspektora kolumba koji je takav zakon,e...ful je pametan lik...najbolje mi ono kad mrda ono oko a drugo mu stoji na mjestu...jebote frik....i špijunke sam gledala (ma šta je...pa nije bilo niš drugo na telki)...i mučke....
-i tako se odmaram do....4,5,6...sati....u međuvremenu sam se išla malo kupat dok su bile reklame....:)....i malo đir po selu s bajsom...eheh.....
-dođem doma kužiš...i jedem nešto...kužiš.....i tako opet gledam telku.....jel se vama čini da sam ja malo previše gledala telku....meni da....zato jer mi se počelo trzat desno oko.....
-i oko 22 sata smo išli van i tako....pili....hehehe....i cjelo selo šmrče bjelo....hahah.......a bilo je super...meni je dole uvjek super...glavno da sam u K2...bratič mi je dao trave...ahahaha........baš je vrli rođak.......ahaha.....idem si instalirat msn...al neznam stranicu...snač ču se...ajde bok...
..

<< Arhiva >>