Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

07.07.2006., petak

Moja mama ima sise ko Janis Joplin...

malo sam prerano ovaj post napisala al koga briga...ionako me niko ni ne čita ;D
aHm...HY,I'M A LOSER BABY...SO WHY DON'T YOU KILL ME?
to je stih iz pjesme od nekog lika koji liči na Kurta Cobaina...

Bon Scott

Ejte vam legende...ha...

čudno al nisam našla sliju na kojoj se vide Angove oči a Slasha sam našla...usporedite Angusovu kosu sa Slashovom...nije stvar u kosi...stvar je u tehnici i u tome kako je koristiš...hahahaha...uglavnom-nisam našla...:)

još sam nešto htjela al nemogu se sad sjetit šta...a da,da...evo vam par zakon izjava od Slasha...
+++novinar:Primjetan je veliki revival rock n rolla.Pratite li uopće te mlade bendove, od kojih mnogi kopiraju dobar dio onoga što se vi svirali u prošlosti?
Slash:Ja iskreno baš i ne.U zadnjih 7 do 8 godina nije me ništa posebno oborilo s nogu.+++
kako je jako...ja sam se smijala ko luda.....al ko luda sam se smijala kad sam to pročitala....kako ih je svih spustio....da nevaljaju ni kurca....haha.....kako je svih sjebo...ja ču crknut...a šta bi trebo reč...tokijo hostel...nedaj bože...ima čovjek pravo...da "nije me niš oborilo s nogu"...ja ču umrjet...aaaaaa....neču vam izreke više stavljat jer mi je post ionako dovoljno dugačak i bez toga...drugi put ču još neke fora izreke stavit....

evo jedno veliko službeno FALA Layli na tako prekrasnom dizajnu...i mislim da je zaslužila jedan SPONTANI aplauz...ajde ljudi SPONTANI aplauz...ti layla nemoj pljeskat jer nije potrebno pljeskat sam sebi...pa nemoj...:D...XD...oke ljudi...uživajte .pozdravljam

<< Arhiva >>