Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

25.06.2006., nedjelja

Ja sam vlak koji zgazit če te mali...zaboravit češ da si hodao...;P

a...jebiga...neznam o čemu...vruče je...dosadno mi je...oče neko ič van...da se zabijemo u neki hlad...i spavamo...ljudi-bez loših misli za ovaj "spavamo"...da...tolko o tome..ma jebemu mater neznam o čemu da vam pišem u kurac više i vi i blog...a znam zač sam živčana...zato jer mi je vruče...koi zaključak...>a bože,bože<(Dora,jel ti poznato ovo???)..."Siluj me,siluj me moj prijatelju,siluj me,siluj me opet"...haha...a Dora,fora ti je stara...o čemu da vam pišem...pozdrav svima u studiju i režiji...jebemu mater...ak je kul ona reklama za glade oblačiče...kad onaj mali broji oblačiče...uđe u wc i kaže 1000 oblačiča...i poslje ga pokažu..on još sere na wc-u i kaže 2003 oblačiča...seronja mali...a nije baš kul reklama...nego vam neam o čemu...umorna sam...išla bi van...s ninom...il bi išla kod nine...tamo je baš zabavno...ne...rađe bi išla van...u neki hlad...a bok svima...

a evo vam test(is)...


A koi si ti Qrac



GUNS N ROSES
WOW!GUNS N ROSES ROCK!THERE LEGENEDS AND THEY KICK ASS ALL THE WAY!THERE A GREAT ROCK BAND AND THERE MUSIC WILL SOUND AS GOOD AND BE AS POPULAR AS WHEN IT WAS FIRST REALESED!THEY TRULY ARE ONE OF THE BEST BANDS EVER!

ak klikneš tu...kupiš fore po meni XD

<< Arhiva >>