Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

14.06.2006., srijeda

"tri moja brata i ja".......by:josip pupačić...."tri moja frenda i ja".....by:AC/DC crazy

aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh...............SLOBODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA................nut

ja sam niko....jako smo sretni dobili smo novog razu,nekog mladog idiota mislava.....on je nepravedan al bar ćemo se raspustit,a ne kod onog grileta...no...njega smo imali sve do sada (od 5. do 7. raz)........i neidemo s njim na exkurziju pa čemo se napit ko maajke....party....bio je strog....al sad je u penzijiiiiii.......haha.......thumbup

ja sam luka(metalac).....mrzim grileta....burninmad...dao mi je hrvacki 2.......glup je ko kurac...nono....čak je kurac pametniji od njega.......do viđenjaaaaaaaaaaaa......

ja sam marin...zvan male...ne zbog imena nego zato jer sam malen....danas sam kupio kiki bonbone...i nisam ništa ja pojeo nego sam podjelio po razredu...njami...pričam gluposti.....bok

evo ovo su vam bila moja 3 najbolja frđeda (frenda) iz razreda....dala sam im malo da se ižive na mom blogu......jer ja nisam znala kaj da pišam na zadnji dan škole....namcor....ae bok

a ja sam vam. AC/DC crazy...smokin...mene več svi znate......i glupa sam ko kurac......imam još jednog prijatelja fileta koji zbog svojih obiteljskih problema nije mogo doč na sastanak zvan "KURCEM U ČELO".....ili "BIKOVA JAJA"......to su bile lukina i nikotova ideja....burninmad...marin nije izrazio svoje mišljanje jer nije mogo doč do tipkovnice......koliko je malen....haha...ma šala....

P.S.:to su mi oni sve diktirali tako da ne povjerujete sve kaj ste tu pročitali....osim onog da je MALE mali.......wave...

<< Arhiva >>