Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

01.06.2006., četvrtak

one more rainy day...once again my mind is grey...this is what a rainy day can do...by:DEEP PURPLE

u zadnje vreme se stalno smijem.......ko da sam se napušila metvice.....nepitajte me niš u vezi metvice...pitajte dete cveća...lud.........
bili mi u meku i vidimo babu s hepi milom(ono za decu)na tacni,ja se počnem smiat ko debil jer nisam vidla da je baba s klincem neg sam misla da je sama sebi kupila tO..onda oni sjeli kraj nas i pita klinjo babu-"bako,ša sam dobi?"-onako sav uživljen.....baba odgovori-"jednu veliku pizdariju"-onak sva ljuta...mi smo se tak počeli smiat da su nas skoro izbacili iz meka.....onda sam ja počela mahat s onom biljkom jer smo sedili kraj prozora pa se ova počela derat-"ej pusti biljku".........
moram na brzinu nešto nasrat jer če mi doč stara s posla pa če me oped počet gađat cipelama i natezat i derat se....a jebiga...
danas pisali kontrolni iz biologije.....ak dobim 2 bit ču sretna ko dete....baš ču bit sretna.....al neču dobit 2...neg komad....ko prošli put....glupa je profa...patrolira po razredu ko partizan da nebi neko slučajno prepiso.......mi šalabahtere pripremili....zašto?zakurac...jooj kak je gljupa...
danas na tjelesnom se vagali i mjerili....ja visoka 173 centimetlja.....nadam se da neču više rast.......i smijala sam se ko debil...baš prejako....ležala na podu u dvorani...celi razred došo do mene i pita-"šta se smieš?"...ja plačem tam na podu od smeha....nemogu ni pričat ni niš....sad ču vam ispričat zašto sam se tak smiala-svi smo se izmjerili,i kile i visinu i pitala je jedna malo deblja cura iz razreda profesora-"profesore,možemo sad ič doma?"-profesor ju gleda i kaže-"pa šta si gladna?!!"....joooj koji je to smjeh bio,e.......al možda se ja nebi tolko smial da to nije reko profesor..............jooooj kak sam se smijala,e

<< Arhiva >>