Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

26.05.2006., petak

SVI RADITE NEKE STVARI KOJE POŽALITE...SVI STE BUDALE...SVI STE NEPROMIŠLJENI KRETENI....AL JA SAM NAJVEČI...

subotu odem kod FILEta u gorski kotar i tam bila do 4 i 50 i njemu palo na pamet da iđemo u rjeku........ja se setim da bi mogli ič jer u selendari nemamo kaj radit osim šetat i komp drkat....i zapalit šumu...al onda bi nas ulovio GREENPEACE.....kaj got....odemo u ri....otišli u d-gra u 6 i muvali se....zajebavali smo se po gradu.....skakali.....zajebavam se....file je jenom skočio jer je htio pokazat kak če usporeno skočit(priča lovačke...)...onda sam rekla da smo na KORZU a ne u ŠUMI NA NACIONALNOM PARKU RISNJAK pa se smirio...i ja zajedno s njim......do dalasa bili..........u 10 smo žicali cigare.....ja odma nažicala.on je reko da nevoli žicat ljude ništa i da to ni za njega(sere ko pas)pa sam mu nažicala WALTER WOLF a sebi RONHILL......dobro da nismo dobili MC-SHIT.....onda smo tam lepo seli pred rečku i popušili to kaj smo imali......na kraju išli doma..bolesno

nedelju bili opet u gradu....sve isto....išli peške od vežice do grada.....ni bilo predugo...al je bilo malo duže....:).......:)))....ja nisam imala škole u ponedeljak....haha.......bok

<< Arhiva >>