Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

16.05.2006., utorak

ZAJEBALI NAM SMAJLIČE GADOVI

u tu nedelju prošlu AL ONU TAMO SKROZ PRIJE OVE ZADNJE:)....poslje te pričesti...ja sam si htjela kupit cede da si spržim bitlse i marlija i to......i ode ja tamo je bio neki dučan kraj crkve......i uđem i pitam cede i da mi baba cede i kaže da košta 5 kuna.........ja joj dam pare i okrenem se i krenem ča...i onda se jebeno sjetim,iz principa,da taj jebeni cede previše košta i kažem joj-"mošete vi meni vratit tih 5 kuna jer mi je to previše dat za cede kad inače košta kunu i po....?"i ona me pogleda vrati mi pare i veli-"onda odi negdje drugdje u nedeljno jutro kupovat cede za 3 kune...."i ja zemem tih 5 kuna kaj mi je vratila i kad sam več bila na vratima kažem joj-"2 kune".........hehe glupa baba......da je bila malo simpatičnija ja bi joj kupila još jedan cede jer su mi trebala 2 al ovako ružnoj i bezobraznoj nedam ni lipe iz jebenog PRINCIPA.....nisu mi ni tolko trebali ti cdji....od marlija imam a bitlse isto imam.....jebeš......

i u ponedeljak su bile informacije pa nesmem na komp......ko da to šta menja.....brat me neče cinkat...a stara i stari rade do 3-4.....a ja dojdem iz ludnice u 2...i onda imam najmanje sat svaki dan....al neidem svaki dan na komp......uglavnom....taj moj ludi jebeno glupi smrdljivi umirovljeni razrednik je reko staroj od mog najboljeg frenda iz razreda šljivaru da se on(šljivar) pali u mene i da se zato samnom druži......pa jebo mater....kao prvo.JEBEM TEBE U TO TVOJE ŠUGAVO ČELO GRIZLI JA I ŠLJIVAR SE DRUŽIMO ZATO JER SE zajedno uvjek ZAJEBAVAMO I ZATO JER SI ODGOVARAMO I ZATO JER SE ZNAMO I ZATO jer slušamo istu ziku i stalno si naki kurac pomažemo i kužimo se i ful sam sretna da imam tak dobrog frenda u razredu.............ZALJUBLJENI SMO JA I ŠLJIVAR ...AL NE MEĐUSOBNO....NE JA U NJEGA IL ON U MENE...NEGO JA U NEKOG...TO JEST JA U NEKOLIKO NJIH A ON U NEKU TAMO.....TO JEST U NEKOLIKO NJIH.........glupi starac nema o čemu drugom maštat pa tu nas zajebava....al druge godine ga više nema...pa smo na miru....hahahahahah....smokin....kreten....to je onaj isti kaj mi je reko da sam negativna ličnost....neki dan mi je reko...."pa kako si ti tako neodgojena djevojčica?".....hihahohuhe.....nabijem te starčino jedna šugava tolko si star da ti samo fale one muhe Kaj ideju po leševima i gofnima....idjot...imabecil.....debil.....retard....pička.....i tak dalje i tak bliže.......sad sam se ispuhala pa više nisam ljuta:)

u nedelju smo bili na krasici u domu na natjecanju.........pjevali smo daleku obalu...od daleke obale...i imali smo gitare.....kao glumili smo da sviramo a ustvari smo samo pevali...:)))))))))...KOJI SMO MI LUZERI...više o tom u drugom postu....



zdrafo...smokin...

<< Arhiva >>