Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

03.05.2006., srijeda

odsada ču davat samo besmislene naslofe pa ak sljedeči naslof bude teletabisi nemojte se čudit....

MAJKU VAM VAŠU..................JA DANAS NE BILA U LUDNICI .......znate zašto...................zbog prišta.....namorate i verovat....:)......dobro to nije prišt to je(medicinski rečeno) ABCIS....TAKO NEŠTO.....POČINJE SA AB........uglavnom...imam jedan na vratu......i jedan na ruci..............i bila sam kod doktorice neke tamo.....vesela je bila valjda se napušila...zajebavam se...nije se napušila...prirodno je vesela.....(a ak se napuši je neprirodno vesela:))...i tamo sam se smijala.....luda doktorica.....prvo me pitala kak se sve to desilo-.....tražila je da joj sve ispričam......da je u sredu bio prišt...u četvrtak da je bio krasta...u petak krasta...u subotu neka razvijenija krasta....u nedelju gnoj i sve napuhano ko brdo neko....i u ponedeljak isto...i u utorak sam bila kod doktorice.......tamo sam morala leč na onaj krevet kljimavi i onda mi je to stiskala................moja stara je rekla da je izlazio gusti gnoj pomešan sa krvlju i da ga je bilo pun kurac i da je teko ko u potocima....sad vi mislite ...(to jest ne mislite jer ste glupi al sad ču vas ja naterat da mislite....zajebavam se)..kako može gusti gnoj i krv teč u potocima....pa ak je nešto gusto-onda nemože teč ko potok.....al to je meni stara pričala pa tak dase valjda i ona napušila.....neprirodno se smijala,ne?!!.....zajebavam se....OPED.....i tako mi je ta DR. sav gnoj izvadila i teklo je ko mrtvi kanal kad ne pada kiša....:)......i sad moram nosit one gaze i izgledam ko mumija.......:).......dobro-ovo na ruci lako pokrijem jer ču nosit duge rukave....a ovo na vratu ču se zakopčat do grla pa če virit samo mali dio gazice.......bit če mi vruče.....SUNCE JE A JA KO ESKIM I JOŠ NEKE GAZICE FURAM KO NARKOMAN......NEGATIVNA LIČNOST.........tako moram 8 dana.........idem pograt i složit robu........stara me tjera...več mi je dve poruke poslala-"odi pobrat i saložit robu".....ja ništa......sama sam doma.....sad če ovim mojim luđacima iz raz. bit gotova škola....pa če doć frendica kiki a.k.a. ŠULJA do mene..............bok

i počela sam pisat dnevnik opet jer je počeo i moj naj frend šljivar iz razreda.....pa mi je dao ideju....to mi je 5. dnevnik po redu....ova prva tri su zapaljena jer mi je jednog pročito bratič pa sam mu morala dat 50 kuna da nikom ne kaže....a ovaj 4. je mali i pod krevetom je.....nemojte mi doč provalit doma zbog dnevnika ispod krevetaludludludsmijehsmijeh

<< Arhiva >>