Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

30.04.2006., nedjelja

fala,fala:)

fala na komentarosima,mislim.....:)....uglavnom-moram NEKOM NEŠTO reč.................ovako-bok ivet........pozdrafff....koja sam ja spaljevina....bok

sad malo za sve vas koji me slušate i čitate i gledate i mrzite i drkate na mene i mislite na mene cjeli dan i nemožete bez mene i umrli biste bez mene i .............................dadada SAD JE DOSTA.......moram se i ja malo zajebavat...pa ipak sam ja NEGATIVNA LIČNOST,ne?!?!....:)....uglavnom....bila sam s frendovima u kinu u petak i bila sam sa KIKI a.k.a. ŠULJOM,bila sam sa ŠLJIVAROM a.k.a. LOOKOM,bila sam sa NIKOTOM a.k.a. KONJEM i bila sam sa VELČOM a.k.a. GITTOM............. i uglavnom(budimo realni) bili mi tako u kinu i išli gleat MRAKULJU FILJMULJU 4 (MRAK FILM 4):)I FILJM JE BIL GREJT I smejali smo se ko idjoti (drukčije ni neznam(o):))i mi se smijemo,mislim-celo kino se smeje i svi se prestanu smijat i čuješ ŠLJIVARA -"hahahahhahahahahahah" vrišti on od smeha....i čuješ celo kino kako se smiju njemu kako se smije:)))))))))))))))))))))))smijehsmijeh......lud je bil film....ja sam misla da neče bit smešan jer što je veči nastavak to manje fori imaju za iskoristit....al snašli su se....film je za se usrat od smeha i tak da ga ote gleat i zemite maramice il toaletni papir....smijeh....i još moram ič gleat LJEDENJO ĐOBA 2.......AL MISLIM DA NEČU STIČ...:(

bila sam juče i danas u gorskom kod FILJETA a.k.a. gad,srbin,cripy,..........ima tog dosta......:)....i igrali smo MONOPOL(y)...neznam dal se piše monopol il monopoly jer ne mojo kutiji piše monopol a meni je to retardirano pa sam dodala "Y".......i POBJEDILA SAM GA.........IMALA SAM 91 000 KUNA NA KRAJU.......on je odusto jer mu je došlo na kartici šanse da mora popravit svoje ulice i platit SVAKI hotel......ko nebi popizdil:)....al imo je smo 3 hotela....pravi razlog odustajnja je bil to kaj mu se više nije dalo igrat............i igrali smo se POLICIJE .....to jest DETEKTIVA.....smijehsmijehsmijehludludludludsmijehnamcorsmijehludsmijehnamcor........i skrivača......ma MALO SMO SE VRATILI U DJETINJSTVO.......

I DANAS JE KRIJES....(TO JE ONO KAD SE PALE GUME PA SE CELO SELO NAPIJEI BUDE DO RANOJUTARNJIH(KAK GLUPA RJEČ) SATI....BAŠ SAM SE MISLA NAPIT I ONDA MI STARI KAŽE DA IDEMO U RJEKU....MA JEBO SEBE......
ajde bok..........lud.............

<< Arhiva >>