Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

27.04.2006., četvrtak

jebo mater...šta je sad ovo

MA NIŠTA NIJE.....MENE NEŠ PUCA U ZADNJE VREME......U PONEDELJAK NEMA LUDNICE.....JEEEEEE

joj kaj se danas u ludnici desilo.....u školi mislim.....na kraju......mi nismo imali zadnju čuku i krenuli mi ča i izlazimo iz škole i vidiš jedna dva lika iz škole se fajtaju......thumbup.......al to uopče nije izgledalo ko fajt...no...izgledalo je ko šaljivi kučni video,jebote.......smijeh......ja se počela smijat ko debil.....namcor....pofajtali su se zato jer je jedan lik šaro po vratima i onda je ravnateljica za to optužila nekog drugog lika koji nije kriv....smijeh...i onda je taj "krivo optuženi"smijeh reko da nije on kriv i cinko je ovog prvog lika koji je to napravio i onda se taj koji je šaro naljutio valjda i počeli su se natezat........nutrofl......najbolja mi provala na kraju kad im se več valjda dosadilo tuč i kad je pobjeđivo ovaj lik koji je šaro jer je ovaj drugi pokupio šljivu....kaže ovaj lik koji je šaro-oš se još tuč?-a ovaj drugi lik mu odgovori-ne!-a ovaj koji je šaro opet-onda sam ja pobjedio!-i ode ča..................koji je to bio smjeh...ja sam umrla.....smijeh smijeh

a jebiga.........I NEKI DAN MI JE PROF IZ HRVACKOG I RAZREDNIK REKO DA SAM POSTALA negativna ličnost I DA SE RODITELJI ŽALE NA MENE............SMIJALA SAM SE KO MRTVAsmijehsmijehsmijehwave

<< Arhiva >>