Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

25.04.2006., utorak

ja sam u totalnim gofnima...mislim nisam...al da ste vi na mom mestu bibili u totalnim gofnima

1.
.wave

2.
Jebem vam mamicu spamovsku nemojte me zajebavat više s tim jebeno glupim pesmicama ....ova zadnja sa ovim F6 me malo zaintrigirala pa sam probala al kurac............nemojte mi zbilja stavljat pesme jer ču popizdit....

3.
Jebo mater onoj naušnici.....kad mi je zabio medicinku nije me boljelo niš.........nakon 9 dana smo ja i frend pokušali stavit rinčicu....njemu je njegova stara brzo stavila al ga je bolilo i još ga uvek malo bolucka.......meni je stavila rinčicu i još mi ju je trebala samo zakopčat al nije uspjela i tak me mučila 15-20 minuta....to je bila največa bol u mom životu......pakao,muka,stigma(rane isusovesmijeh)čovječe....pa KAOS.....i onda mi je nakraju stavila nazad medicinku.....i onda mi je nabubrilo uho i pocrvenilo i bilo je puno gnoja...

ONI SA SLABIJIM SRCEM TU PRESTANITE ČITATnut

I ONDA SAM JUČER U RIJECI BILA SAT VREMENA PRED OGLEDALOM U WC-U I POkušavala izvadit tu jebenu naušnicu i jedva sam ju izvadila jer ja to neznam i kad sam ju izvadila po njoj je bilo pun kurac neke sluzi i kožice i gnoja i ja sam to sve skinula sa čačkalicom i onda sam ju dezinficirala i tak....uho mi je bolje...ne boli više ni kurca...mislim da se višer neču bušit....no

4.
Nemam nutele doma a frend looka mi je baš poslje škole objasnio kak se rade palačinke jer on uvjek kaže da "sad ide doma peč palačinke"njami....FILElud LJUBOMORNA SAM NA TEBE JER TI UVEK IMAŠ PO DVE TRI TEGLE NUTELLE DOMAburninmad

5.
bilo mi je super u gorskom kot(a)ru i zajebancija i naložili smo vatricu i skoro šumu zapalili al nema vezesmijeh.....zajebavam se...nismo zapalili šumu....valjda...
FILE JESMO LI ZAPALILI ŠUMU????smokin

6.
POZDRAF

7.

TVOJE GOVNO...........TVOJA ODGOVORNOST

<< Arhiva >>