Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

11.04.2006., utorak

shit happens:)

odem spavat ljepo u jedno 10 sati jer je sutra škola
legnem u krevet,navijem da mi svira "i was made"od kissa i namjestim da mi se linija ugasi za 15 minuta
ugasim svjetlo,zatvorim oči...vrtim se u krevetu
niš čudno....uvjek se vrtim prije neg zaspim
prođe 15 minuta-linija se ugasila
pokušam zaspat sad kad je mir...neide
prođe 20 minuta...neide
upalim opet liniju...namjestim da se ugasi za 15 minuta...
ovaj put pjesma od springsteena "point blank"
prođe 15 minuta..ja još uvjek ne spavam
zurim u sat
dvajšesta minuta se polako kao što gmiže puž pretvara u četrdesšestu minutu
10 sati se polako pretvara u 11 sati
nedelja se polako pretvara u ponedeljak...
najgori dan u tjednu...
umjesto da ga pola prespavam ja zurim u bezobrazno nepomični sat
zurim zurim i zurim
ko neka zvjer kad vreba pljen
tak ja zurim u taj svoj glupi sat koji osvjetljava pol sobe
došlo je 5 sati
ova igra je več dosadila i meni i satu
napokon zaspem
no ko da nije prošlo ni 10 minuta-počne mi zvonit alarm na mobu
moram u školu...
bilo mi je muka od pomisli da moram u školu
dignem se...dođem u kupaonicu
upadne mi mama bez gača i počne srat al ono...baš kenjat i prdit i BLJAK
uzmem četkicu i kalodont i odem prat zube na neko mirnije mjesto
kuhinjamouthwash
prođe minuta...dođe stara u kuhinju....ja pobjegnem
dođem u školu
čudno nisam umorna ko inače a spavala sam 3duplo manje nego inače
život,život...život ide

namcor

za one koji nisu skužili-imam problema sa spavanjem...kud baš sa spavanjem...pa to mi je najdraža stvar za radit.danas sam opet probdjela(koja čudna riječ) noć.popizdit ču.blabla
danas smo imali samo prva dva sata(biology i fizic)...3.,4. i 5. sat smo bili na nekom predavanju o robotima...i onda smo imali zadnji sat tjelesni...igrali smo košaricu...zabila sam oko 3 košanaughty

sad idem u d-gra sa staromheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang

bok


<< Arhiva >>