< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Click here to get more cartoon dolls like this!


Click here to get more cartoon dolls like this!

Evo, to sam ja^^
Mali vrag s medekom spreman da izvede
apokalipsu,
kratko: slatka, al zla do kostiju


Click here to get more cartoon dolls like this!

Ovo je moja sestrična(amy lee 11.
Makar baš ne zgleda goth, jako je
opaka i bolje je ne posvađat se s njomburninmad


Click here to get more cartoon dolls like this!

Ovo je moja naj frendica Ana.
Mala, al jaka(auch). Kad ona nekog zgrabi, nema spasa nego smrti.
Non stop je živčanapuknucu, svi joj idu na živce i sve mrzi
Dečki joj ne dolaze u obzir, takva je ona cura


Click here to get more cartoon dolls like this!

Evo moje frendice Kike(B.)
Ona je pravi mozak. Sve zna.
Sam ne značenje života, to sam ja znamthumbup
Ak bu išla na klokan, nadam se da bu 1., ak ne 2.


Click here to get more cartoon dolls like this!

Ovo mi je frendica Petra.
Puno piše priče, posebno za _ _ _ _ _ _ i _ _ _ _ _ _ _
Nadam se da me ne ubila za ovo.
Neznam kaj da više pišem o njoj.

Linkovi - ono sto vodi na neku drugu stranicu

Avatarthumbup

Children R Skarythumbup

Ice-age, sestricnin blog(amy lee 11)bang

Blog najveceg One Piece fanarolleyes - bar meni

Anime web stranica - najbolja!yes

Emily Strange Fan-clubsmijeh

svi mogući O.P. filmovi i više!wink

Besplatna muzika,filmovi itd.bang

Virtualne životinje - Aliens!cerek

Moon Fairylud

--
Moje mačke - mijaoooooocerek
--

Dolls


Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!




srijeda, 04.04.2007.

Novo od pisateljice











U zadnje vrijeme mi se život jako promijenio. Maknuli su mi One Piece pa sam imala mali šok i postala sam još psyhopatnija, ali sam našla dve zamjene: Avatar-Gospodar elemenata i Children R Skary( Djeca Su Strašna). Avatar je super anime, evo sadržaj:
Prije puno godina svijet je bio podjeljen na četiri nacione: Zračnu, Vodenu, Zemljanu i Vatrenu, a ljudi su kontrolirali četiri elemenata, npr. Ako je netko kontrolirao zrak onda je živio u Zračnoj nacioni.
Sve nacione su dugo živjele u miru sve dok vatrena naciona drugima nije podmjestila rat. Kroz godine je bilo mnogo avatara, a sada je 13 godišnji dječak imenom Aang koji kontrolira zrak na redu. Kada je vatrena naciona došla do grada zračne uništila je sve koji kontroliraju zrak osim Aanga koji je pao u vodu i uz pomoć svojih moći zaledio sebe i svog ljubimca. 100 godina je prošlo, a djevojčica Katara i njezin brat Sokka su pronašli novog avatara i izvadili ga iz leda. Od tada mu pomažu da se nauči kontrolirati sva četiri elemenata (što mu je i sudbina) i spasi svijet. Više informacija možete naći na http://nick.de , u linkovima možete pronači i link za točniju stranicu koja vas vodi točno na detalje o Avataru, na Njemačkom je pa ako želite recite meni pa ću vam prevesti.
O Children R Skary možete više saznati na http://skary.net, tu je sve na engleskom, pa ako ne znate eng. Uzmite riječnik.
Sada na grozno: dečko u kojeg sam se zaljubila se zaljubio u jednu drugu kojoj ću otkinuti glavu i to začas i onda ću joj zgrabiti dušu kada bude htjela pobječi u nebo i zatvoriti ju u malu posudicu koju ću si kao ogrlicu objesiti oko vrata.
To je sve od mene za danas,
Ciao i Peace!

-Image Hosted by ImageShack.us - 13:58 - Kill… (115) - …Bring 2 Life - X


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.