Očiju tvojih da nije
Ne bi bilo neba
U malom našem stanu

Smeha tvoga da nema
Zidovi ne bi nikad
Iz očiju nestajali

Slavuja tvojih da nije
Vrbe ne bi nikad
Nežne preko praga prešle

Ruku tvojih da nije
Sunce ne bi nikad
U snu našem prenoćilo
V.P.

17.08.2005., srijeda

Susret - Šetnja Fažanom

Susret
Već nekoliko godina traje moje poznanstvo s jednom osobom koju nikada nisam vidjela. Naši susreti događali su se na E-mail stranicama ili putem telefonskih razgovora. Jučer poslije podne zazvonio mi je telefon. Ta me osoba nazvala s Puntižele (omladinski hostel i kamp u blizini Pule, u pravcu Fažane). Silno uzbuđena užurbano sam se spremila za susret. Paradoks (!) - toliko sam željela vidjeti moju prijateljicu da sam u jednom trenutku pomislila da uopće ne odem. Bojala sam se da joj se neću svidjeti, da će se prijateljstvo ugasiti ako se konačno sretnemo. Čekala me je pred ulazom u kamp sjedeći na nekoj vrsti motocikla na četiri kotača. Pomislila sam da je to vozilo koje kamp iznajmljuje svojim gostima kad trebaju negdje žurno otići. Čak sam se na trenutak nasmijala jer mi se učinilo nekako simpatično smiješno.
I sada mi suza zaiskri u očima kad pomislim kako sam mogla glupo pogriješiti; glupo, ali zaista posve nehotice. Bilo je to vozilo koje mojoj prijateljici omogućava da se uopće može kretati. Bez njega može napraviti svega nekoliko koraka uz pomoć svojih bližnjih ili nekih ortopedskih pomagala.
Sjedile smo u krugu njene velike obitelji, držale se za ruke, slikale zagrljene, pričale, često u isti glas. Toliko smo toga htjele reći jedna drugoj. Danas je morala otputovati u Modenu. Upravo smo izmijenile SMS poruke pune lijepih riječi. Jedva čekamo da se ponovno sretnemo. Hoćemo! Sigurno!

Večernja šetnja Fažanom
Živopisni ribarski gradić Fažana poznat je najviše kao mjesto polaska na otočje Brijuni. Međutim, kao ugodno mjesto za odmor bio je poznat je još starim Rimljanima koji su tu gradili “villae rusticae”. Grad je bogat povijesnom baštinom. Iz 6. stoljeća potječe crkvica Svetog Elizeja uz koju je i kasnoantička nekropola. U samom centru nalazi se crkva Svete Marije od Karmela sa zvonikom “na preslicu”. U njoj možete pogledati gotičke freske iz 15.stoljeća. Iz istog je stoljeća i župna crkva Svetih Kuzme i Damjana u kasnogotičkom stilu.
Nažalost, moje večernje snimke nisu baš najkvalitetnije, ali dočarat će vam pogled s gata prema Brijunima (u suton) , zvonik župne crkve i crkvu Svete Marije od Karmela.

Fažana – suton viđen s gata Fažana - suton

Fažana Fažana - gat

Fažana – pogled s gata Crkva Svete Marije od Karmela

- 20:07 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

FESTIVAL IGRANOG FILMA U PULI

TEATAR ULYSSES

ISTRAPEDIA

PULA INFO


I kada te život bolno razočara,
I kada prestanu i želje, i snovi;
Ono što nam vrati jedna suza stara,
Vredi jedan život neznani i novi.

Pamti što je prošlo, s puno vere neme,
Kroz sve dane drugih stradanja i mena
Čuvaj svoju prošlost za sumorno vreme
Kad se živi samo još od uspomena.

Pa ćeš da zapitaš jednom, i nenadno -
Našto samo suze, našto boli samo?
I šta da ikad žali srce jadno,
Kada je sve naše, sve što osećamo!
(J. Dučić, Izmirenje)