NAPOKON SUBOTA

subota , 13.10.2018.

Znači jedva sam čekala subotu, i evo je, napokon. Danas sam spavala malo duže, mislim ono, ipak je subota. Iako nam je vikend bio produžen zbog Dana neovisnosti u ponedjeljak, svejedno mi je bilo pomalo dosta škole. Ovaj tjedan je prošao odlično. U utorak smo imali biologiju i hvala Bogu nismo odgovarali. U srijedu sam se ujutro ustala i oprala kosu. Spremila sam se za školu i ja krenila kao i inače u 12:45 no vratila sam se jer me bolio stomak jako. Taj dan nisam otišla u školu. Prijateljica Lucija javila mi je da ju je nastavnik iz povijesti otvorio i da se nije baš proslavila ocjenom .. da, dobila je jedan, pisala je na svom blogu kako stalno uči ali eto. Taj dan smo imali i kemiju pa mi je Lucija rekla kako su sa alkoholom čistili lice i da je jako peklo. U četvrtak sam otišla u školu, bilo mi je bolje. Bilo je predobro. Nas 5 ostalo je za odgovarati povijest, pa nas je nastavnik cijeli sat ispitivao. Prvo je odgovarao Tomislav, i naravno, dobio je 5, kao i Nika koja je rekla da je samo jednom pročitala ... štreber :P. Onda je na red došla Laura, pa ja, a onda i Elena. Proslavile smo se sa slabom dvojčicom kako to kaže nastanik. U petak u školi nije bilo ništa posebo, zabavljala sam se sa prijateljima i učila. I evo pišem ovo iz kreveta, slušam pjesme i tako... Došla nam je baka Vera iz Varaždina za ovaj vikend, mamina mama. I eto to je to za ovaj post, malo sam vam ispričala što sam radila ovaj tjedan. Doviđenjaaa wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.