Upoznajte Lunu

četvrtak , 04.10.2018.

Luna je moj pas koju imam več 8 godina. Prije nje imala sam jednog crnog labradora koju sam ja jako voljela, ali ona mene nije. Tog labradora smo poklonili nekome pa smo moja sestra, brat i ja bili jako tužni i plakali smo. Nakon nekih 2-3 sata moj djed je nama otišao kupiti jazavčara od jednog našeg susjeda. Dali smo joj ime Luna. Bila je stara nekih mjesec dana, malo manje. Ja sam je stalno gnjavila pa bi režala na mene i htjela me ugristi, ali nije smjela jer bi je ja lupila po njezinim velikim ušima, bojala me se hahaha. Jednom kad smo igrali žmire ja sam trčala da se upikam, ali Luna je meni legla pred noge pa sam se ja potplela i pala sam. Luna je jako poslušan pas. Najviše voli moju mamu, ne znam zašto. Luna stalno leži ispred ulaznih vrata pa kad je bila manja, legla bi na mamine papuče kako ne bi negdje otišla bez nje. Mama ju puno voli. Luna izgleda kao neka velika kobasica pa ju moja prijateljica Lucija zove kobasičasti pas. Luna kao da to zna pa ju zato ne voli i svaki put kad ju Lucija hoće podragat ona reži. Općenito ne voli malu djecu. I za kraj evo slika Lune kad je bila mala, i sad kad je narasla.


mala Luna



velika Luna



Lunini štenići

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.