HHelpful
EExtreme
LLuxurious
EExcellent
NNew
AAwesome
 
&
 
AArty
RRelaxed
IInfluential
AAppealing
NNeglected
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



best friends icon

Photobucket

Glitter

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

ej mi smo dvije luđakinje koje ce pisat ovaj blog......uzivajte

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

NEŠTO MALO O NAMA:
Image and video hosting by TinyPic
Ime:helena
Prezime:nije važno
God:14
Nadimci:helga,duda,lenči
Naj frendovi/ce:ary,tena,monika,kika,remić,mislav,štros itd..
Ljubav:nema dečka..al ima frenda s povlasticama!!!
Blog:klikni
Msn:debelahelena@hotmail.com

Ime:ariana
Prezime:nije važno
God:12
Nadimci:ary,arči..
Naj frendovi/ce:helena,sara,petra,blanka,magdalena,itd...
Ljubav:slobodna (al to če se brzo promjenit)
Blog:klikni
Msn:arianajuraic@hotmail.com

Image and video hosting by TinyPicBeSt FrIeNdS
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



nedjelja, 25.05.2008.

ej evo me

kisskissej ljudeki evo me helena ili ti dude..... dok me nije bilo vidim da ary moja mala zbunjola nije pisala postove bas joj hvala no ugl dobili smo komice od saleta ......sale care neznam kako je doslo do sveđe ugl ajmo to zaboravit ......dobila sam novi nadimak .......DUDO .........i to zbog jebenog kolaca smrc.....ugl danas je nedelja sto znaci sutra skola o neeeeeeeeeeeeeeeeeee...........jucer je bio eurosong i moji favoriti nisi pobjedili svaka čast rusima ali najbolja pjesma je bila -----LAKI POKUŠAJ------pjesma je carska ......................da danas mi je doso komp sa popravka ..........i moram vam tolko toga pricat dok je moj stari bio u sudanu doso je kod nas buraz ---BURKI------i nakon mjesec dana kaj se nismo vidli i nakon kaj mi je obeco puno toga dođe mi ovo je vlatka i ona je moja cura i zivjet ce kod nas dok nema tateburninmadburninmadburninmad.................naravno ja sam poludila ko nebi .............trudila sam se skompat sa njom ludludlud..............no nije uspijelo pitam se zasto ona je barbi voli rozo ,totalna suprotnost od mene zujozujo.............i tako dao mi je ona pila krv jos sam se posvađala sa burkijem i sad sam ranjena i mogla bi ga ubit burninmadburninmadcrycrycry
iskreno neznam dal vise zelim razgovarat s njim ...............ali necu sad o bolnoj temi sutra je pon a ja u utorak idem na izlet na risnjak i vratit cu se s puno fotka sto znaci da ce biti slide .................trebala bi ici ....STARCI zovu ajde kisam sve a pogotovo ary i saleta .................lol.........cujemo se ..............vas dudo nutnutkisskisskiss



| KoMaJ (0) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.