samozatetvojeoci

25.03.2008., utorak

smrc...

ajme u velikom san k...., da oprostite na izrazu...inace ja san vrlo pristojna...hehegreedyposvadala san se sa jolon...oh no...rolleyesma ko ga jebe idiot glupi, budala bezobrazna, svemirac glupi...eekcryzubohaha....ima i boljih od njega....ali sta ces uvik ja naletin na neke budale...puknucubila sam na aninom blogu, blog je GENIJALAN...samo tako nastavi, ludilo brale...belj...ja san malo svoj izminila ali jos cu ja ode nadodavati slikica i tako dalje...partyali sad san vecinon navecer na facebooku pa mi se bas i ne da po blogovima visiti...finobila san i kod Durde, Martine i Maye na blogu... ostavila san im komentara...nadan se da ce i one doci do mog blogica pa malo komentirati...Moja ancica, vatrena tigrica mi nije nista komentara ostavila...smrc smrccry...di si ane??? saljen ti pusu, nismo se vec 2 dana vidile...puknucu...evo to je to... cujemo se .....

pozz ani, martini, enei, durdi, maji, boski, semy, andeli, zdravku, toniju, ma cilom 1.h

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.