< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

ponedjeljak, 08.11.2004.

grrrrrrrrr

Maloprije ja otvorio par prozorčića, polako ja to gledam, u jednom pišem post... kad odjednom, svi se izgasili... to nije lijepo...:(
I sad moran opet počet...bla bla...danas cili dan radio...bla bla...okupa se (mislim u kadi ne u moru, da ne bi neko krivo svatija...)...bla bla...otiša na kavu s antom i kokolinom...bla bla pričali o bivšim...
tu san negdi bija sta...
I tako da ja par stvari o bivšim; dakle bivše i bivši su prošlost i kao takve ih treba tretirati... red dobrih uspomena, red loših, i to je to. Bitno je ono šta je sada, ono prije valja zaboravit...posebno u vezi... Ako ste sretni u vezi, i dobro vam je...i volite...zašto se zamarat razmišlja li neko o bivšima, jel je/ga volio/la
više ili manje... bitno da ste sretni u vezi, prošlost ostavite povjesničarima (e sad ovo bi bio dobar savjet nama hrvatima...i ne samo nama) Dakle živi se sad i ovdje, a ne jučer ili sutra...:))

evo za kraj jedan savjetić kojeg san vidija na stranici od darkerice...hehe
samo što bi ja nešto malo promjenio, tj. doda bi malo ljubavi...:) a šta ću kad san romantičan...
dakle, evo ovako treba živit...:) (bar do dvaest i neke...)

Ne vjeruj svi lažu,-----------------ma nisu...:)
ne upuštaj se u ljubav-------------ma probaj, vidićeš da je super...
jer ćeš se kajati,-------------------nikad, i nigdje... (ako misliš srcem)
živi brzo umri mlad,----------------trudim se...:)
boli te kurac gdje i kad,------------sex, sex, sex...
puši travu, kupaj se u pivi, --------puši, al ne se kupat nego pit...:)))
imaj na umu JEDNOM SE ŽIVI!!----jes, jes, of kours

- ovo desno su moji komentari na ovo...:))

p.s. ako oćete vidit kako ovo izgleda u praksi, lipo vam je opisano na blogu od darkerice...

- 23:37 - prosvijetli me:) (11) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...