< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

srijeda, 24.11.2004.

bilo je i vrijeme

napokon je ovo cudo proradilo, samo sto sad ne mogu pisat hrvatske znakove, ali eto i ovako je dobro...
eto sad stvarno ne znan sta bi napisa...
al evo novosti... projekt x je nekako bio malo zastao, ali sad je jos vecom brzinom krenuo, tako da se planira konacni zavrsetak oko boyica...hehehe... e a ja i pljos smo nasli jedan poslic, bar na 15-ak dana...
to je prilika za biznis,
ne budi tele,
to treba prodat svima koji to zele(a i onima koji ne zele...)
Dakle, ovih par dana je bilo poprilicno konstruktivno...jos da nije onaj sposoban za samostalno rasudjivanje napravio onu glupost, bilo bi i bolje, al eto ne moze sve bit savrseno...
eto to bi bilo to za veceras, iden sad spavat, sutra treba napravit puno stvari...:-)

al moran ispricat ovaj vic prije nego oden, lud je skroz...

Umre muji otac, a mujo u njemackoj.
Kaze on prijatelju da mu snimi pogreb i posalje kazetu. I prijatelj snima, ali mu na pola pogreba nestane baterije. I sad se on misli: Ma ionako su svi pogrebi isti, snimit cu ja drugu polovicu nekog drugog pogreba. I tako on posalje muji kazetu. Nakon tjedan dana zove on muju i pita ga jel sve u redu.
"Ma nije mi jasno", kaze mujo. "Ma sta ti nije jasno?"
"Ma nesto nikako ne mogu shvatit! Gledam ja pogreb, kad ono pola pogreba nose oni mog starog, a pola pogreba nosi on sam sebe..."

- 01:20 - prosvijetli me:) (3) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...