< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

utorak, 23.11.2004.

dobro, loše i ono između...

Evo gleda san sad jednu emisiju na televiziji o odnosima hrvata i srba... kroz najnovija događanja.
Govorili su o suđenju za ovčaru, draži, i još mnogočemu... I sad ću i ja malo o tome... Uglavnom političari pričaju kako su odnosi sve bolji, jer kao navodno i mi i srbi oćemo u europu, pa zato moramo slijedit europske standarde. Ali kakva korist što slijedimo standarde, ako to nije ono što mislimo, zar ćemo mi glumit neku snošljivost samo radi europe? Mislim dok nas doma uče kako su srbi ubjali hrvate, kako su srbi loši, da nijedan srbin ne valja, kako ćemo mi to u europ? Nije li malo glup govorit da se trebamo slagat sa srbima zbog nekih europskih integracija? Ne bismo li možda trebali imat neke druge motive zašto bismo se slagali? Jesu li zaista srbi ubijali nas hrvate...I jesu i nisu. Jesu zato šta su srpske nacionalnosti, ali oni koji su to radili nisu to radili zato što su srbi, već zato što su takvi ljudi. Bilo bi pogrešno srbe gledati kroz činjenicu da su neki srbi ubjali hrvate. Treba sve ljude gledati isto, bez obzira na rasu, nacionalnost, vjeru, i još puno drugih stvari. Bitno je jedino kakav je netko kao osoba, koliko dobre ili loše osobine ima kao samostalna lićnost. Pa mislim ovi studenti srpski šta su se s dražom slikavali, pa mislin pune su ih novine...i onog s tetovažom... pa ljudi ne čini vam se možda da ste zaboravili na gospodarstvo, nezaposlenost, loše obrazovanje... NE čini vam se da su te stvari toliko po novinama i tv zato da bi mi zaboravili na stvarne probleme. Zašto mi se čini da netko s nacističkim simbolima ne bi bio ovako zanimljiv za javnost? Uostalom skinsi svakodnevno s takvim simbolima šetaju. Zašto je to drukčije od ovoga? Zar je to stvarno drukčije ili nas neko vodi kao guske kroz maglu? Neke su od nas učili doma da su ustaše bili dobri, a partizani loši, neke su učili da je obrnuto. Mislim da bi bilo glupo da cijeli život potratimo na svađe oko toga ko je u pravu, i da konačno se okrenemo budućnosti! Ovo je već više puta rečeno od naših političara, iako uvijek vole ovakvo nešto spomenuti, jer bolje nego pričat o školstvu, nezaposlenosti, i koječemu još... Non-stop nas tjeraju da mrzimo nekog, srbe, slovence, bosance, pedere, uvijek će nać nekog ko će masu odvratit od stvarnih problema. To nikad nije bilo teško jer mi hrvati stvarno imamo kronični sindrom mase. ...u zemlji seljaka, na brdovitom balkanu...
Sad mi se više ne da pisat jer ionako ovo ne mogu postat sada, možda nikad ni neću s obzirom na kvalitetu bloga, al eto...
Valjda će sutra radit...a ja danas vidio svoj blog i bio tužan zato jer je bio samo jedan komentar, sad se tješim da je to zbog ovih problema...J

- 01:22 - prosvijetli me:) (3) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...