listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

ponedjeljak, 11.10.2004.

It's raining day

bla bla bla, u nedostatku boljeg početka, i ovo je ok...
Dakle zaputim se ja večeras odvest sestru na bus, al malo smo jel zakasnili, pa...
...sam ja pametno zaključio da bi je moga ja odvest na selo kod momka. Još povedem prijatelja, ka ono da mi ne bude dosadno samom se vraćat. I tako krenemo mi, uz pratnju lijepog vremena...
Malo po malo, dođemo mi u Lovreć (to je jedno selo 60 km od Splita), uz par kapljica kiše putem. I, naravno odemo popit piće (u pirelija, hehe). Planirano vrime od nekoliko minuta provedenih u kafiću malo se odužilo, i tako onda odemo mi odvest sestru i momka joj, u medov dolac (još jedno velepoznato mjesto u imotskoj krajini, hehe). I tako mi siđemo s glavne ceste, desetak minuta vozimo se bog te pita kuda, uz malo veće padaline... Dođemo mi lipo na cilj, ostavimo šta trebamo ostavit, i zaputimo se moj prijatelj i ja, nazad. Kako rekli tako i napravili... haha, šale nikad dosta... I tako mi vozimo, nadajući se izlazu na glavnu cestu, dok su se andjeli valjda kljukali lukom... I, evo ti nas izlazimo na normalnu cestu, kad ono virovali ili ne, našli se na prijateljevu selu, i to, rekao bih, srećom (dobro nismo još gore zalutali). Sretni što bar znamo di smo, lagano se mi zaputili prema Splitu. Ovo lagano je bilo možda prebrz izraz, jer su u međuvremenu, oni anđeli od maloprije, trpili posljedice onog luka. I tako mi polako stigosmo do splita, sretni i zadovoljni što smo u najdražem gradu. I onda smo se malo provozali do bača, di budala ima curu, koja je bila s rođacima, koji su hm, malo popili. U međuvremenu smo ostali bez duvana, a ekipa puši superlight (pa da ne bi čovik od miline presta pušit) I tako mi malo poprilamo, i odemo ća doma, što je prijatelju puno bilo drago, jer da mu je ona njegova dosadna više. I, tako mi odosmo doma, usput kupimo duvan (fuck the EU, nikad neću prestat... ) dođen doma taman navrime da mogu, zvjezdane staze pogledat (dobro, malo san zakasnio na prvu epizodu, al fuck it). I tako završija je još jedan dan... Sutra počinje fax, naporan život i tako to...

ps. hajduk je bolji od dinama tralalalalaaa...:-) :-) :-)

- 02:24 - prosvijetli me:) (2) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...