listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

petak, 08.10.2004.

joj ili zašto uvik najviše vrimena potrošin na naslov

ja vjerujem, ti vjeruješ, on vjeruje...
a mora san nekako počet... jasno je iz uvoda da ću valjda pisat o vjeri, pa da krenem, šta bi ja moga napisat o vjeri? Pročita san viceve nekog hare krišne, pa sam odlučio i ja nešto napisat.
Kako ja to shvaćam, sve religije su, pozitivno gledajući, iste. Sve pričaju o ljubavi, trebaš volit ljude, ne bit loš prema njima, radit dobro...samo se bog zove čas ovako čas onako... i to mi je ok
Međutim, zašto ih ja baš i ne volim? Zato jer ljudi preobliče to malo, i onda nastaju sranja, te ubi ovoga, te ubi onoga, te ovaj je grešnik, te onaj nije dobar...
Sad idem pokušat navest greške religija, po abecednom redu (hehehehehehe):
lipo nađeš skupinu ljudi koji su malo manje inteligentni, i stvoriš od njih masu i kažeš im:
ubijanje nije dobro, osim ako to traži vaš bog (tj. kad ja kažem), ja sam božji čovik, i hvala bogu normalno je da ja živim ka bogataš, dok vi možete bit malo i siromašni, ali to će vam se vratit u drugom životu(ili na nebu), ono tamo je sveta voda, tamo se vi kupajte, a ja sm ponizan pa ću ja u ovu ode čistu vodu, ako budete previše pazili na svoje tijelo, bog će vas kazniti (ali ja mogu malo vašu djecu, ipak sam ja božji čovik), vi dajte trećinu svog siromasima, trećinu meni, a ja ću sebi sredit stan, kupit auto, a bože moj ako šta ostane moran i braći malo stan sredit... , ako umirete, ne smijete si spasiti život tuđom krvi, jer je nečista (koliko god se ja trudija, nikako ne mogu shvatit kome je ova glupost pala na pamet...), vašeg muža ne smijete napustiti, čak ni ako pije, tuče vas..., isto tako ni vašu ženu, pa makar spavala sa cijelim selom...

ne da mi se više nabrajat, moga bi ovako dugo... još san se sitio jedne stvari... kad san iša u osnovnu na vjeronauk, nastavnica je govorila da je masturbiranje grijeh, i da to nije dobro, jel kad jednog dana stupimo u spolne odnose da će oni bit loši, ne znan za druge, al ja je nisan sluša, drago mi je da nisan, a mogu osobno potvrdit da je njena priča jedna velika LAŽ!!!
religija je stvarno opijum za mase, i pukne odlično...

još da kažem, što se tiče vjerskog opredjeljenja, nisan ateist, virujen da postoji neko univerzalno dobro (više se nadam), al mislin da su sve vjere miljama daleko...

- 02:34 - prosvijetli me:) (2) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...