body ..gotovo je.. više nemam što da dam.. - .....sve je otrov, samo ovisi o koncentraciji.... - Blog.hr body

petak, 30.05.2008.

..gotovo je.. više nemam što da dam..

heh, evo i mene..
sve teme za ovaj post su mi ishlapile pa.. et..

ukratko od zadnja 2 tjedna..

cimerice su otišle..
Ana i Marija..
2 predobre osobe koe su mene i Antoniju dizale čitavu ovu 2.godinu..
stvarno mi fale...
ono.. nedjelja.. nea ih.. pa onak.. doći će sutra.. ponedljeljak.. nea ih..
koi bed.. ni utak ih nea.. ni srijedu..
jbte.. bzvz je bilo..

I neka dočekam jutro budan, pa šta?
Jer, ko zna šta osećam dok ulicom idem sam...


cure su stvarno super.. al.. dolaze one ko nas..
Marija je ovaj tjedan bila već 3 put kod nas.. 3?? više..
mal mal je kod nas.. u srijedu je čak i spavala.. kod mene u krevetu..
i Ana je došla.. vidjeti se s Marko pa naraFno.. svrati do A.M.A.H.-a..
hehe..


Antonija, Marija, ja i Ana
(slika sa Norijade)

i tako.. ošle naše cimke.. gdje će?? šta će?? nznaju ni one same..
ostade meni Tonka..


Na trenutak ko lutak drven zastanem...
Oluja na vratu, tužan pogled njen.



i dođoše nove 2 cimke.. Dunja i Emilija..

i tako..
mal o školi...
moja omiljena tema.. d..
LoL..

i tako.. mala ne učim?? ha??
ma de.. tješim se ja da će biti bolje a rezultati su loši..
da.. kraj je za 3 tjedna..

Gotovo je! Više nemam šta da dam!
Bio sam sve, al' nisam bio dovoljan!
Zato podigni glavu, ko da si u pravu,
ka nebu šarenih oblaka!
Odmahni rukom! Kreni za zvukom
odnekle slobodnih i lakih koraka!


ja sam da prođem..
da odem kod seke u Njemačku..
osjećam da će ovo ljeto biti kratko..
prekratko..
previše nekih planova..
Six PAck u 1.planu u Slavonkom brodu..
onda Njemačka..
pa sekini svatovi..
pa ćaća oće da idemo na more (OPET?!?! neee)
i tak..
nznm..


Koliko puta mi se oteo uzdah težak kao dim..!
Ti bi samo okrenula glavu, ko da nemaš ništa s tim!


i da. prošli vikend sam bila na svirci u Županji.. Ines, Jela i ja..
ne da li je bilo kul??
ja sam ošla od kuće u 16 i došla u 1 ujutro.. bila u Đakovu..
da.. i seka je bila na produženom vikendu kući.. jeijeeee...

i tako..

za 3 tjedna je gotova nastava..
šmrc..
mislim.. neć vidjeti ljude 2 i po mjeseca..
neki će mi faliti manje neki više.. sretan
valj ću ih nekada vidjeti..
i tako..

mislim da neam više niš pametno reć..
ovaj tjedan je bilo kul..
pon-ujutro u školi..
utorak-kao prosvjed.. ddd..
sri-popodne u školi
čet-popodne.. ja bila na 2 sata..3 sata slagala nacionalne ispite.. jeeee
danas od 3 do 6 nastava.. heheee..
ugl..
da..
et..

Ko voli da moli za malo ljubavi?!
Sa suncem u oku ja sad odlazim!

23:03 - Komentiraj ( 41 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


...sve i svašta.. ==)

O MENI:
zovem se Helga.. Meega me zovu..
sad cu 3.raz medicinske škole.. smjer: farmaceutski tehničar..
živim u Osijeku u SĐD (domu) zubo
Inače sam iz Bošnjaka





pomalo komplicirana osoba.. ponekad preosječajna što me košta svaki put.. previše se vežem za ljude i idealiziram ih.. ugl.. čudna-kak bi ja rekla..
obožavam glazbu i ne mogu bez nje živjeti.. slušam punk, metal i rock.. tu i tamo i nekek druge pjesmice..

OMILJENE GRUPE:

Six Pack, Čovek bez sluha, Gužva u 16-ercu, In Flames, Iced Earth, NOFX, Ska-P, Guns n roses, Within Temptation, Van Gogh, Hladno pivo, Era ugl.. imah ih jaaako puno.. zubo

obožavam ljude oko sebe.. volim se zafkavati s njima.. hiperaktivno dijete.. bang
Moi prijatelji.. hmm.. ima ih dosta.. svako poseban na svoj način..
Jelena- predobra osoba.. najfrendica s kojom sve pričam.. na.. nebi je mjenjala za niš zubo

Ines, Krta(Martina)- uvijek spremne za zafrkanciju, matematičarke.. zubo

Ines, ja, Jelena, Krta

Ivana (Pale) i Antonija (Bosna)-društvo iz Os.. 2 naj frendice tamo.. super cure.. uvijek spreman na zafrkanciju i za izlaske.. a tu su i kada trea ponoć,narafno..

Bosna, ja , Pale

Marija i Ana- moe cimke.. 4 raz. super cure.. uvijek su tu kada trea učiti anatomiju,neku zadaću napisati ili zafrkavat se.. hehe.. pune savjeta.kiss

Ana


Marija

Damir-frend iz razreda.. super deŠko.. uvijek je za da idemo na fornete.. heehee

Damir i ja u razredu.. mal nismo imali sat pa..

Zdravko-također iz razreda.. ovak super lik. mal ima svoih mušica al.. to je naš ZdraFkec.. s njim mož svašta pričati.. ma lik i po.. smijeh

Zdravko i ja.. na putu u Pečuh

Adrijan- heh... sinćić moi.. super dečko.. u poslijednje vrijeme malo neozbiljan al štaš.. ==)

Adrijan i ja.. hehe.. ljudi u crnom..

Stjepan -Stipa.. heh.. frend iz osnovne.. jedan od rijetkih dečkiju s koim sam ostala dobra.. zanimljiv dečko.. često zna mal ispaljivati al, štaš zubozubo

Stipa i ja vani.. ==)

Tena Tenči moi.. ne družimo se puno al ipak mi je draga.. viđamo se samo par puta godišne, točnije, kada ona dođe iz Njem.. ali zato se čujemo stalno preko msn-a.. super osoba..


Tena i ja-na moru u Šibeniku =)

ugl.. ima puno ljudi.. zaletite se do 2.F u 14-icu pa čete vidjeti.. thumbup

Linkovi

Six Pack - Ovde je kraj

"Ovde je kraj", reče ona "Ja odlazim.
Mislim, čemu zavaravanje
kad ti više nisi ti.
Sad ceš imati vremena pa razmisli
da li si dobio ili gubiš."
A tog je dana bila je lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo kao kroz nju,
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
neće biti kao pre,
sa sobom odnela je vagon sreće,
tone smeha, punu sobu ljubavi...
Bilo je jasno kao dan
da je samnom gotovo.
"Ovde je kraj, ja odlazim"-
reči koje nikad neću moći da zaboravim
često sebe uhvatim da maštarim,
gledam svoj omiljeni film.
A tog je dana bila lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo, kao kroz nju
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
neće biti iste kao pre,
Bilo je jasno kao dan
da je samnom gotovo
"Ovde je kraj"...



Parni Valjak - Sve jos mirise na nju

Ne pitaj me nocas nista,
pusti me da sutim,
ja nocas trebam mir.

Stare rane opet peku,
moje bitke dalje teku,
duso ti nemas nista s tim.

Sa tvojeg izvora,
moja se dusa napila,
zedna tvojih godina,
i sada mamurna
pita gdje je utjeha,
gdje je mladost nestala.

Idu dani, ja ih pratim,
ponekad do tebe svratim,
duso trazim zaborav.

Molim sate da se vrate,
tragovima njenim hodam tiho,
kao da je tu.

Sve jos mirise na nju,
i dan, i jutro sto ce doci,
nakon ove noci, noci bez sna,
i dvjesta godina,
da ih brojim u samoci,
otkako je otisla.

U mojim venama jos je njenog otrova,
jos je doza prejaka,
a tebe ljubim
da ne poludim,
da zaboravim.


-to jeBosnina, Palina i moa pjesma ==)


Falling in love_NOFX

Blast oxygen masks, smoke filled cabin
Depressurize, don't be afraid, hold onto me
We're going down, but not our love.

Death don't seem so bad, when I'm with you
My only love, so close your eyes
Kiss me one last time,
We're gonna die, but not our love, not our love

partyfinopjevapjeva

jedna moa..

Đani Stipaničev - BUDI NOĆAS MIRNO MORE
Srce moje kucaj tiše, zastani na tren,
da je slušam kako diše, da je slušam kako diše,
da je slušam kada budem njen.

U čempresu sam bio u bršljanu đardina,
iz čokota sam pio i sunce iz starina,
i tako prepun ljeta ko nanosi leandra,
izležavam se s cvrčkom na grani oleandra.
I onda nek poteku i stoljeća i milje,
pretvorit ću se opet u bosiljak i smilje,
u čemprese i bršljan, u sokove agava,
da poljupcem je budim kad pored mene spava.

Budi noćas mirno more ona bit će tu,
po kucanju moga bila prepoznati ćeš nju.
Srce moje kucaj tiše, zastani na tren,
da je slušam kako diše,
da je slušam kako diše,
da je slušam kada budem njen,

Budi noćas mirno more...



Covek Bez Sluha - Gotovo je

I neka dočekam jutro budan, pa šta?
Jer, ko zna šta osećam dok ulicom idem sam...
Na trenutak ko lutak drven zastanem...
Oluja na vratu, tužan pogled njen.

Gotovo je! Više nemam šta da dam!
Bio sam sve, al' nisam bio dovoljan!
Zato podigni glavu, ko da si u pravu,
ka nebu šarenih oblaka!
Odmahni rukom! Kreni za zvukom
odnekle slobodnih i lakih koraka!

Koliko puta mi se oteo uzdah težak kao dim..!
Ti bi samo okrenula glavu, ko da nemaš ništa s tim!
Ko voli da moli za malo ljubavi?!
Sa suncem u oku ja sad odlazim!


-pjesma kou staaaalno slisamo jela, Ines i ja..preprepredobrooo

svi obavezno poslušati.. radio sa dobrom mjuzom.. radio Gradište.. ====)
http://87.117.252.218:8818/listen.pls

SlikicEeEe =====)


Ines, Jelena, Tena


Krta, Irena, ja i Ines


Marija, (pa cura kojoj nznm ima xD), Ivana G, Antonija, DUšana, Nina, Ja, Ivana P. i Nikolina


Ivana Kopić i ja


Sestra i ja


Inesine, Jelenine i moe starke


Antonija, Ivana P., Marija, ja, Ivana G.


Krta, Džanko i ja


Dina i ja


Nađa, Kristina, Mateja, Hazo, Valentina, Šimo, ja, Antonija


heh ==)


INes, ja i Jelena.. za Uskrs.. vani.. ==)


INes, Lukić i ja..


Kristina i ja


Lukić i ja


Lukić, ja i Jelena


Marija i ja

mal sa 1.maja


Ines i ja


Ja, Krta i Ines


Krta, Tomislav i ja


Tomislav,ja,Tomislav ===)


Ivo pije nono


Vučko i ja


Ines i Jelena.. nznm na čem su bile.. keees belj


Vinca, Ines i Jela


Vjerovi iliti Virovi ==)


bilo vas od 01.03.
Free Hit Counters
Free Hit Counters

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee