< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by klik`n`visit

Opis bloga

lol...kaj da kažemeekeek??
_kratko i jasno_MOJ JEBENO ''PERFECT''lazeŽIVOT....

Da razjasnimo neke stvari odmah na početak-ako vas živciram,mrzite mene il moj blog...morate učinit nešt vrlovrlo lagano-odjebite!!ok,svatko ima svoje mišljnje,i neću nikom to uskraćit...al do neke graniceeek
Vremenom ćete primjetit da nisam baš toliko groznadead


tolko vas je bilo od 9.9.2007.:
Free Site Counters
Free Site Counters

Šta morate znati o meni??
Zovu me:Nory(pišem sam nadimak)
Živim:dayes
Volim:
-dečkacerek
-mjuzupjeva
-moju crazy kompanijunut
-pizzunjami
-gledat tv-pogotovo bb i tree hill
Ne volim:
--tolko toga..da ako sad počnem nabrajat neću stat do 2010.godine!!belj
Slušam:mamu,taturoflrofl...šalim se,,heavy metal,punk,rock...evanescence,
mcr,legendarne KORN,fall out boys,pepperse,linkin park,nirvanu,good charlotte,simple plan...
ugl.-dosta togasretan
...i to je to,ostalo nije tak važno da znatekiss


--j@ oVo ČiT@M--nut
queen of the damned
aneee
droga i sjena



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 18.10.2007.

Veži me za sebe usnama,veži na milijun godina...veži me i tako nemam gdje.jer sam ti u srcu zarobljeeN!

Malo je reć da sam ovih dana u ŽEŠĆEM bedu.Seka mi poslala poruku u utorak ujutro,a ja ono blejim u ekran i počnem se smijat!Kasnije dok sam (aleluja)shvatila šta se dogodilo,nisam znala šta bi sa sobom.Nije da sam bila neki patit za njim,al ono-neke su mu pjesme prezakon,i ...jj,neću se tu preseravat.Ugl.--žao mi je.
Krv još topla je, ljubav spasla nije, prebrzo si otišao, za sobom pjesme i uspomene ostavio!Uvijek ćeš biti u srcima!.. Toše, volimo te! Kopirajte ovu poruku na svoje blogove kako bi ste Tošetu Proeskom pružili vječni pokoj i mir!
Kao da to nebi bilo dosta,rezrednica mi mora zvati starcetuzan.I to,zamislite zbog čega(koga)...Ravnateljica je kao vidjela mene i dečka,i cijela frka oko toga u školi.Ono-heello,u 21.smo stoljeću!Kaj je zabranjeno imati dečka??Ne kontam...šta nju boli kjurjac šta mi radimo skupa!?!?Šta nema većih problema u školi??Neee,ona mene našla mučit,kao da ja jedina imam dečka iz cijele školelud.Razrednica me danas zadržala nakon sata,i ženska počne plakat!!Ja sam ono-u šoku ostala!Meni sere,a počne plakatlud!!Jbg.šta ću jj ja??Nek ne kenja više,i sve će bit OK!Aj,u subotu idem u Gardelandsretan.yea bar nešto pozitivnog ovog tjedna!!LOOOL,moram učit hrv.za sutrabang.OdOšE jA!

- 16:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.