...So fuck friendship and fuck you too...


...budući da sam već rekla da imam problema s
frendicom,idem dalje..lolić.....
...meni je već dosta takvog prijateljstva...
kontinuirano odjebavanje...ne znam ni koji je cilj
takvog ponašanja...šta misli ona postić time...?
...koji je uzrok svemu...?..koji je meni vrag da se ja
uopće brinem oko toga...znaš kak je nekad dobro ne imat
best frendicu...
...više razgovor s njom nije isti ko prije...
..nek nije...
...a da...al sad stvarno..mene baš briga...il će se ona promijenit
il ne znam...možemo mi bit dobre al best frendice....ipak ne...
ne ponovo...imam ja frendica koje me vole i šta će mi još
neš više...
pazi razgovor(situaciju)jučer kod Sare...
Image Hosted by ImageShack.us
...kate:"kak mi je glupo kad mi frendica nađe neku drugu frendicu
i onda ju za mene baš briga..."
...moja eks frendica:"..da..znam kak ti je..(i onak jako zakašlje..)
..ja:"..kate moja potpuno te razumijem..."
...kate:"..a ko je tebi(frendici) tak naprivio.."
..frendica(eks) šuti..al vidim da pokazuje na mene.."
..kate onak pogleda u mene...ja se pokupim i odem...
..sam malo..ko tu kog jebe u mozak...šta ja?
..ja nit sam upoznala koju drugu frendicu da bi to napravila
nit mi je to padalo na pamet...frendica mi je važna...
...ona je ta koja je to napravila...onda sam ja luda...
...ja to ne bum trpila...
...hvala curi na komentaru...cerek :"prijatelja kojeg možeš izgubiti nikad nisi ni imala
e baš tak...pa nek ona to shvati kak oće...ja sam nju izgubila,ne ona mene...
...
Image Hosted by ImageShack.us


01.01.2007. u 20:54 | K | 49 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...time starts moving faster than I can...


Free Hit Counters
Free Hit Counters

Image Hosted by ImageShack.us

ime:ivona...
živim
:u sisku na zelenjaku...
volim:
-onoga tko zaslužuje
moju ljubav...
-japan
-noć
-glazbu
-krv
ne volim:
-umišljenost
-sebičnost
-bezosjećajnost...
živcira me:
-jedna iva
-bezobrazluk
-bahatost
-narodnjaci
-glupi dečki
mob:099 6738 739
msn:ywonne1_the_crow@hotmail.comizlazim:na rokić,kod crkve,
u vrtić iza gimnazije....
ljubav:...boli...
mana:..osjećajna sam...da to je mana...
vrlina:)...niš mi ne pada na pamet...
naj grupa:lacuna coil
naj pjesma:purify



Image Hosted by ImageShack.us
GLAZBA KOJU SLUŠAM:

-epica
-from first to last
-love like blood
-bella morte
-afi
-the 69 eyes
-lacuna coil
-evergreen terrace
-nofx
-flyleaf
-oomph
-dir en grey
-mucc
-six pack
-slipknot
-evanescence
-bullet for my valentine
-genitortures
-billy talent
-arch enemy
-kamelot


Music Video Codes by VideoCure.com


kamelot&simon simons
(epica)
the haunting


Merely the sound of your voice
Made me believe that that you were her
Just like the river disturbs
My inner peace

Once I believed I could find
Just a trace of her beloved soul
Once I believed she was all
Then she smothered my beliefs

One cold winter's night
I may follow her voice to the river
Leave me for now and forever
Leave what you can

Somewhere in time I will find you and haunt you again
Like the wind sweeps the earth
Somewhere in time when no virtues are left to defend
You've fallen deep

I was a liar in every debate
I rule the forces that fueled your hate
When the cold in my heart leaves it comes to an end
Quietly i'll go to sleep

How could that first time recur
When memories linger on and on
What made me think you were her
Helena is dead to all dead to all

Nothing can bring her to life
Don't pretend that I'll be loving you
Once I believed she was gone
I'm corrupted from within

Leave leave me for now and forever
Leave what you can

Somewhere in time I will find you and haunt you again
Like the wind sweeps the earth
Somewhere in time when no virtues are left to defend
You've fallen deep

I was a liar in every debate
I drew the forces that fueled your hate
When the cold in my heart leaves it comes to an end
Quietly now go to sleep

(roy:)
Follow me into the light
(simone:)
Like ice on a lake of tears
I'll take you through
(roy:)
Or leave me tonight
(roy:)
I've gone too far to begin all anew
(simone:)
Life fades in anew
(both:)
With someone like you

Somewhere in time I will find you and love you again
Like the wind sweeps the earth
Somewhere in time when no virtues are left to defend
You've fallen deep

I was a liar in every debate
I drew the forces that fueled your hate
When the cold in my heart leaves it comes to an end
Quietly I'll go to sleep



Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

enna
renato
glupe na kvadrat...lol
~bloody dolly~
blueberry yum yum
welcome to hell
tracy
frule =)
fallen angel
pinky
santino
not verified
black snow
lonely skeleton
night_angel666
neurotic_freak
anica_klosahrica
TeEnaGe zOmBie...moja ljubav...lol..
enternal_angel
...matea...