Hearts in fire

četvrtak, 14.02.2008.

Dan zaljubljenih...

Valentinovo,Valentinovo cijela škola danas je brujila o tome...smijeh Hrc jekupil Tamari dar lijepo srčeko i čokoladu sve za 5thumbup ja i mateja nismo nikaj dobile... mi sutra obivamo odnosno ja dobivam a možda i ona dobijebelj
Meni došla poruka malo prije od nekoga poslo mi je šifre za igricu,možda mi i to dar za Valentinovo?eekgluposti sam si umislilanamcor danas u našoj školi lijepi darovi su se izmjenjivaliyes drugi razredi radili su tombolu za Valentinovo no mi nismo...Mi smo posebni... nastavnica iz hrvatskog danas je djelila ocjene iz jučerašnjeg testa no ocjene su katastrofalne ja sam dobila 2!namcor Danas nam je došla nova nastavnica iz Fizike tek je diplomirala i ovo joj je prvo radno mjesto i prvi radni dan i mi smo bili njen prvi najzločestiji razred a nadam se i posljednji.rofl Za nagradu kaj smo bili zločesti pisali smo 5 minutni test. mislim bravo mithumbup i tak nam je prošlo Valentinovo!

14.02.2008. u 20:10 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Naš svijet

Ej... Bok kaj ima??? Mi smo vam dvije sedmašice Martina i Mateja... Nekad volimo školu nekad je mrzimo...mad Zavisi kak nam puhnelud Hobi nam je... kaj nam je hobi??? Meni je bila košarka do prije mjesec dana al nemojte se pitati zašto više ne šmrc... U biti hobi nam je zezanje dečki a njihov je hobi između ostalog da zezaju i nas znate kak to već ide... mi ćemo vam pisat o bzrnim događajima,ljubavi,glazbi,ali o tužnim trenucimanamcor

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr