petak, 14.04.2006.

Ti si moj san...

Novo jutro,suncem dolazi
Tvoje lice mi ne silazi
Svjetlost tvoja oči otvara
Tajnu svijeta osmijeh otkriva

Ti si moj dan,srećom obasjan
Ti si moj san,nikad odsanjan

Neka tvoje ruke vode me,
I sve što želim tamo je
Budi vjetar mojim jedrima
I duga u ljetnim kišama

Ti si moj dan,srećom obasjan
Ti si moj san,nikad odsanjan
...
Samo ruke tvoje, neka grle me
Samo usne tvoje neka ljube me
Dok plovim rijekom ljubavi
...
Ti si moj dan,srećom obasjan
Ti si moj san,nikad odsanjan... (4x)

... inače Divlje Jagode...ako netko ne zna...

nisam dugo napisala post,a vrijeme bi bilo...nemam ništa posebno za reći...srijedu sam jedva izdržala-kao da nikad neće završiti.oopet nisam došla na hrvatski wink,a Poky(inače,tako zovemo profesora) se nasmiješio i rekao:˝Joooj Anita kak ću vas pokolčit,krvnički ću vas pitat.˝ .... u to ˝vas˝ se ubrajaju i Mario(Dilbika) i Zita s kojima sam ja laaagano,nakon što sam čula za test, odlepršala na kavicu party...heh,nije me dugo trebalo nagovarati...
i tak...odgovarala sam fiksnu(krvavi predmet)... i trčala se naći s Ančicom na kavu (da,dvaput sam bila na kafi,ma šta je to za mene)...

danas opet: s kavice na kavicu-lova lagano nestaje...s Ines do ˝Amsterdama˝ yes...pa s Ivanom u šetnjicu gradom rofl...čekali smo i nekog frenda(ok,znam ga...onak...Mađar)da nam donese neke CD-ove itd.
pa onda opet u šetnjicu wink....
s busom u četiri kući...izađem na trojci-pravac kod Ivane i Ane...paaa s njima zzzumbarenje bang...i onda se Ančica spremila(za vanka,jel)...pa smo se brzim hodanjem(kako samo mi znamo)uputile prema meni...i of course na bus....
srela sam Sonju i Viky-curke iz razreda. mal' sam se zadržala pričajući s Vikicom... ali,stigoh do trgovine-kupih si ja majicu - ODLIČNA JE!yesyesthumbup
... i tak... došli u naš, već poooznati, kaf...konobar kaže da smo već domaće winknut...ono, zna već šta pijemo itd.
fala Bogu-tamo su već bile Matea,Dajana i još neke curke...pa smo se s njima zaebavalenaughtyblabla... neki lik se ˝zapalio˝ za moju Ančicu...hehe,neda se ona... Matea nas je nasmijavala svojim pizdarijama...ma luuuda cura...
i došlo već 23:00 h pa mi lijepo pravac stanica...noge me bole...ono,cijeeeli dan šetuckanja...lud
idem ja sad pajkit,treba se ranije pokrenuti iz kreveta...a već je JUTRO! ono,pripreme...Uskrs je,hello!al' mislim da će mi ustajanje biti malo teže iskustvo...spaava mi se... zijev

pisat ću vam još,možda...a ako ne - želim vam svima Sretan Uskrs!

puuuno vam PuSAcha šalje Sweet Child... wave


- 01:22 - Piši mi… ;) (38) - ma daj… nisi lud da printaš =) - #

<< Arhiva >>