petak, 07.04.2006.

Treba mi nešto jače od sna,da me uspava tisuću godina... :)

...jer ja sam umorna od tuđih pogleda...eh da...mal' sam ja za sebe preradila pjesmu,hehe rofl...naravno, radi se o pjesmi grupe - Opća opasnost... nije da sam u nekoj depri, da netko ne bi krivo shvatio, nego sam jednostavno umorna od svega... od problema, ljudi - nepotrebnih u mom životu (ali stvarno mislim na neke dvolične i sebične ljude koji su mi već preko glave i ne znam zašto su uvjereni da me zanimaju njihove 'splačine' nono), i naravno,od škooole!cijeli tjedan NE spavanja...uf al ebiga... i to se mora proći...bang
...
ovaj tjedan je bio totalno blesav! neko glupo vrijeme, baš kad sam ja kupila nove starke (šmrc,šmrc... nono) tako da sam morala furati one kožne...ajoj...al' nea veze...bitno da su STARKE! i još nešt - našoj blesi iz razreda, koju inače zovemo Zita (heh da!), je bio ROĐENDAN! pa eto da si i ti, napokon, napunila tih blaženih 17... e kad sam ja ˝napunila˝ sedamnaest...hehe ;) ko' da je bilo jučer... ma to ljetos mi je bilo baš nekak' odlično doba!yes nekako se nisam zanemarivala glupostima - samo zajebancija! AL' TKO KAŽE DA 18. NEĆE BITI BOLJI?? ma bit će, i to puno bolji...yesyes eee da! jedva čekam 14.6. - moj birthday!
...
i tak...ima toga joooš... ovaj tjedan sam saznala dosta sitnica ( što se tiče jedne 'osobe' ) kojima, očito, prije i nisam pridavala previše pažnje... ah, napokon se i to desilo - opet ˝vidim˝ ... hvala ti što si mi otvorio oči!eek da tebe nije bilo - e, da tebe nema prijatelju... :)

a kad smo već kod prijatelja - opet vidjeh Vladimira...bus nam nije došao, pa je susjeda zvala svog starog,koji nas je 'izbacio' kod centra (bla,bla) ...i tako ja dođoh do tramvajske stanice - kad ono Vlado wink... iako je bio s curom (a nas dvije ne pričamo tj. ne poznajemo se,samo iz viđenja), nasmiješi se,dođe do mene, izmjenili smo par riječi...i kao ˝ajd, vald' se vidimo uskoro˝ ... i evo njega danas-opet,na stanici, nešt' me zeza za starke bang... ma stvarno je super, uopće se ne poznajemo dugo- a smatram ga prijateljem...jer njemu sam,ja mislim - SVE- ali baš sve, ispričala o svom ljubavnom životu, točnije o jednoj osobi...i to nakon što je on meni prepričao svoje probleme...nekako se baš osjeti da je osoba od povjerenja!yes pozz njemu,VeeelikI ! ;) yes

....

˝kada ja vidim nju, povampirim se živ i mijenjam ćud
kada ja vidim nju...napusti me pamet pa se šetam lud!˝
rofl

...u ovom slučaju luda! hehe...evo baš mi to svira na liniji...mogu se poistovjetit s tim ;))
još jedna važna stvarčica koju moram spomenuti, nađoh koleginicu iz bivšeg razreda preko bloga... Ema pozdrav tebi!wink a stvarno se nit' vidimo, a ne da pričamo... i baš mi je zbog toga drago,što smo se 'pronašle'... ako ništa da preko ovog bloga razmijenimo koju riječ... :) ma supach!


.....
Oblaci...hladni,sivi oblaci,
a ja i moja zabavna sjena
pod stablom malog parka...
U parku samo jedan put, u polukrugu,
bez klupa i polupanih izlizanih kipova.
Ima li što ugodnije i samotnije
od zapuštenih starih gradina
gdje s granja pada tišina
kao tuga s trepavica?
A kad vjetar na mahove prođe..,
prošulja se kroz lišće
kao kroz izoštrene živce,
zvuk je sasvim drukčiji,i svira...
Kao kroz živu kosu,čudnim bolnim
i nježnim gudalom preko meke duše.(...)



Jedinom...

o,ti si sreća,ti si glazba,
dušom mi tvojom zvoni duša sva,
ti si moj mir i crna zjenica,
ti si moj ponos,tužna zvjezdica
na kapi moje mudre ludosti...

u sjeni tvojoj cvatu moji sni,
ti si moj tamjan,kalež,molitva,
ti si mi sunce,te mi život sja
od svjetla tvoga kao rosica...

o,ti si uzdah,suza,
lasta i bršljan moga prozora
gdje gledam rujne ruže mladosti...

o,dođi,priđi...budi mi jastuk,milost...
kad padnem,umorna
jer svijet je cinik sumoran.
o,ti si život moj,ti si glazba,
tvojom mi dušom plače duša sva,
suzo,tugo,slatka arijo,
o,ti si miris slatkih cvjetova
i sjena,jeka drugih svjetova.

(izmjenjeno iz pjesme A. G. Matoša)


...eto...
hvala svima koji su mi komentirali! komp mi malo zajebaje ali trudim se da svima odgovorim... ma ljudi zakon ste i sve vas pozdravljam! thumbup

puuusa svima od vaše Sweet !kiss



SUBOTA

8. travnja 2006.


layout for myspace

layout for myspace

heh...da...bila ja sinoć vani naughty,pa reko' da dodam ovak' malo na ovaj post...hm... kako bih opisala taj izlazak...? pa recimo da je bilo PIJANO...hehe nut
ugl, krenule smo s namjerom da odemo do ˝K˝...i dogegale smo se mi al' nakon duže šetnjice promenadom... pa tak' da nam se više ni nije dalo (onak,usput,da kažem - noge me bole,ižuljala sam ih novim starkama. ali tak' mi i treba kad ja slušam Anu...umjesto da listen svoj pametni mozgić rofl,pa lijepo stare starkice na noge-i sve OKE!)...i tak, uglavnom, da nastavim...kak' je vani toplo vrijeme odlučile smo da budemo na ˝svježem zraku˝...hm,da - moš' mislit!...kupile pivkana naughty...ne znam koji mi je ali u zadnje vrijeme sam' PIVO ločem-a inače uopće ne pijem(bar ne kad je izlazak bez većeg slavlja),a ne da pivo kupim! onak' hello bang...
i krenusmo na PIJANU...ajoj, ne moram puno ni opisivati party smokindead .....hehe
i idem ja (ili mi) sad promenadom-kao da vidimo koga od naših ima(ili nema) - odjednom čujem ˝ANITA!!!˝...srce mi je stalo eek ! kad ono Lela...zatrčala se,skoro pa skočila na mene...i ja umalo ostadoh bez oka! nut hehe! mislim da je cijela promenada/pijana saznala kako se zovem... joooj Lelo ludice kiss...
popričala s Lelom,mal' se još prošvrljale po gradu...popile cugu party do kraja...laganim koracima na zadnji bus...no šmrc...
....
i da,vidjeh ja još i ˝legu˝ iz razreda-Vuku(i 'onog' Mršeta s njim), koji opet nešt' zajebava...Vuka-jel?...ma dovoljno je da se nasmije i počne pravit one svoje face nut...a budaleee wink,ma ludjak,hehe...
...a kasnije nam se pridružila i Viky...mal' smo pričali dok nam nije došao busić naš mili...kaže da su bile i Sonja i ona na pijanoj - a ja ih nisam vidjela - ebiga... ma bilo je puno ljuuuudi - i previše... 'ebote i da sam znala da su tamo ne bi ih skužila!
eto,to je to...onaj dio-da me je, tek kad sam došla kući, uhvatila vrtoglavica-ne moramo spominjat...
nutbangdead


još jednom,kiss od Sweet! kissthumbup

- 21:07 - Piši mi… ;) (33) - ma daj… nisi lud da printaš =) - #

<< Arhiva >>