nedjelja, 26.03.2006.

vikend KOD KUĆE!


...da krenemo ispočetka...
tjedan je počeo fantastično! yes
profesorica (koja nam inače predaje vježbe,a njih imamo 3 dana u tjednu) nije bila u school,što bi značilo da-jedan dan me ima u školi,drugi ne...svaki dan sam ˝visila˝ na kavicama party , uvježbavala igranje biljara i uživala u prvim danima proljeća... smokin
Netko drugi bi bio premoren ili mu nebi palo na pamet da svaki dan lunja po gradu - pritom se prvo sjetim Dragice... kiss e da,to je moje koleginica Dada... pa njoj sam da je spavanjac... zavidim joj,ali nisam ja taj tip!
i tak... izmorena (ok ljenčuga sam, rofl ipak je u pitanju ciijeli tjedan) od šetnja i šetnjica nekako nisam ni pomišljala da ovaj vikend idem van-a i ovak bi mi serkili-moji dragi roditelji,jel...ugl!
i naravno,ja kad ne idem van- zanimljivosti se događaju u Osijeku! bang
Dada mi je sinoć javila,otprilike, sve pojedinosti...a pročitah ja to i na Blinki-blogu!
...pa koja stupa, headbang dead headbang kad sam saznala što se sve događalo (dobra glazba i još bolji momci,bar tako kaže Dragica) došlo mi je da se kilnem.... bang stvarno znam odabrati dan za odmor! ali ako ništa,uhvatila sam se(ok,na pola sata) i drage mi knjigice,pa mal' prošvrljala struku...i da-otkrila sam ˝ćari bloga˝...hm,daaa...tješim se...
wink
... a sad...odoh zvati sister Ines-na trač partiju,hehe... naughty a vi uživajte i PIŠITE!
Mah-Mah i pusa od Sweet!

- 14:00 - Piši mi… ;) (5) - ma daj… nisi lud da printaš =) - #

<< Arhiva >>